برگزاری بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در محمد شهر کرج

کرج (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه ٣ کرج خاطرنشان کرد ارزش هر انسانی به انتخاب اوست. انسان با انتخابش سنجیده می‌شود. بنابراین انتخاب، تنها مهارتی است که هر روز و هر ساعت انسانها با آن سر و کار دارند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در محمد شهر کرج

ابراهیم فلاح نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس ناحیه ۳ کرج که در هنرستان تقوا واقع در محمدشهر کرج برگزار شد، بیان کرد: ارزش هر انسان به انتخاب اوست. انسان با انتخابش سنجیده می‌شود. بنابراین انتخاب تنها مهارتی است که هر روز و هر ساعت با آن سر و کار داریم. انتخاب یک فرصت طلایی است و خداوند انتخاب را در نهاد ما قرار داده تا با اندیشه و فکر خود بتوانیم انتخاب کنیم در نتیجه هیچ‌گونه اجباری بر ما حاکم نیست.
وی در ادامه افزود: گاهی اوقات انتخاب ها بسیار سطحی و جزئی است، اما بعضی اوقات انتخاب ها بزرگ تر می‌شوند مانند انتخاب مدرسه، انتخاب شغل، انتخاب رشته تحصیلی و ... که در زندگی ما بسیار تاثیرگذار هستند و اینجاست که به آیه( ان الله لا یغیر بقوم حتی یغیر ما بانفسهم ) می‌رسیم. خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان با انتخاب های خود سرنوشت خود را تغییر دهند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در رابطه با اهمیت انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس سراسر کشور تصریح کرد: دانش آموزان هر سال در انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس در تمرین و مهارت آموزی قرار می‌گیرند. بنابراین انتخاب به عنوان اولین تمرین برای جامعه پذیری است و اینکه دانش آموزان می‌دانند حضور آنان در شورای مدرسه چقدر موثر است.
وی اضافه کرد: همین دانش آموزان در آینده در مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت واگر انتخاب‌ ما الان درست باشد در آینده می‌توانیم در کشور نقش موثری داشته باشیم.
در پایان مراسم، رای گیری انتخابات اعضای شورای دانش آموزی دبیرستان تقوا با حضور دانش آموزان، مربیان و مسئولین ناحیه برگزار و از دانش آموزان برتر شورای دانش آموزی این دبیرستان تجلیل شد.

خبرنگار ؛ آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار