مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٧:

شورای دانش‌آموزی به‌عنوان بازوی مشورتی مدارس است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٧ در افتتاحیه بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی که با شعار «شورای دانش‌آموزی، طلایه‌دار گام دوم انقلاب» در دبیرستان فاطمه عرب منطقه ١٧ برگزار شد، نقش دانش‌آموزان را در برنامه‌های آموزشی مهم و کلیدی برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی به‌عنوان بازوی مشورتی مدارس است

بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار «شورای دانش‌آموزی، طلایه‌دار گام دوم انقلاب» با حضور مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٧، میکائیل علیپور؛ معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه، طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی منطقه و جمعی از دانش آموزان در دبیرستان فاطمه عرب برگزار شد.

مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه گفت: شورای دانش آموزی انجمن اولیا و مربیان به همراه کادر اجرایی مدرسه می‌توانند به کمال و تعالی اهداف تعلیم و تربیت کمک کنند هر چه این 3 نهاد منسجم تر عمل کنند و مدرسه کارآمدتر و موفق‌تر عمل خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: شوراهای دانش آموزی، نقش ارائه پیشنهادات سازنده به مدیر مدرسه و مشارکت در فعالیت‌های اجرایی مدرسه، برقراری صمیمیت بین دانش آموزان، رواج احترام و اکرام نسبت به اولیای مدرسه و ...را بر عهده دارند.

نیکبخت گفت: شورای دانش آموزی به عنوان بازوی مشورتی مدارس است که از اهداف مهم تشکیل این شوراها، «آماده‌سازی دانش آموزان برای جامعه‌پذیری و تمرین مشارکت اجتماعی»، «ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و تمرین کار تیمی» و «استفاده از توانمندی‌های مختلف دانش آموزان به عنوان منابع انسانی در اجرای برنامه‌ها» است. دانش‌آموزان رأی دهنده و افرادی که رای می‌آورند هر دو قبول مسئولیت کردند و با انتخاب این مسئولیت، نوعی برنامه هویت پذیری و اجتماعی شدن را تجربه می کنند.

میکائیل علی پور از حضور در جمع دانش آموزان و این فضای صمیمی ابراز خرسندی کرد و به دانش‌آموزان یادآور شد: قدر روزهای دانش آموزی خود را بیشتر بدانند. همه پیشکسوتان که صاحب مقام و شغل های مختلفی شده‌اند، آرزوی برگشت به این دوران دانش آموزی را دارند.

وی در ادامه افزود: شما در آینده زنان بزرگ و آزاده‌ای خواهید شد که راه تعالی و کمال ایران اسلامی را ادامه می دهید.
در پایان بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار «شورای دانش‌آموزی، طلایه‌دار گام دوم انقلاب» با رای گیری دانش آموزان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار