هدف از انتخابات شورای دانش‌آموزی، جامعه پذیری وتمرین مشارکت دانش آموزان است

اردبیل (پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۲ اردبیل بیان کرد جامعه‌پذیری و ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان از اهداف تشکیل شورای دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف از انتخابات شورای دانش‌آموزی، جامعه پذیری وتمرین مشارکت دانش آموزان است

کمال اطمینان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اردبیل در آیین برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی که به صورت نمادین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در دبیرستان دوره دوم متوسطه شهید اندرزگو این ناحیه برگزار شد، ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی اظهار کرد: شورای دانش آموزی یکی از مهمترین رکن های انتخابی در مدارس است که دانش آموزان در آن اصول زندگی در جامعه را یاد می گیرند.
وی افزود: آینده در دست شما جوانان است و باید با مهارت محوری و با تلاش و کوشش خود بتوانید زمینه های مهارتی را برای جامعه‌پذیری و تمرین مشارکت اجتماعی،ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و تمرین کار تیمی فراهم کنید.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان هم با اشاره به اهداف مجلس دانش آموزی گفت: مجلس دانش‌آموزی، مجلسی مشورتی مرکب از نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی مناطق آموزش‌ و‌ پرورش است که اعضای آن به تناسب جمعیت دانش‌آموزی استان از میان دانش‎ آموزان عضو شوراهای دانش‌آموزی مدارس متوسطه انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز به واسطه شکل گیری مجلس دانش آموزی فضایی ایجاد شده تا دانش آموزان به راحتی پشت تریبون این مجلس قرار گرفته و با آزادی بیان، انتقادها و پیشنهادهای آموزشی و پرورشی خود را به نمایندگی از دانش آموزان سراسر استان ابراز کنند.

در ادامه مراسم بعد از قرائت پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش توسط یکی از دانش آموزان، بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با حضور مسئولان آموزش وپرورش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار