مدیرکل آموزش و پرورش ملارد:

شایسته‌سالاری و رفع کمبودها، باعث آرامش خاطر همکاران در مدارس است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم تقدیر از طلایه‌داران مقطع متوسطه در سالن اجتماعات شهید طحانی بر ضرورت فراهم‌سازی شرایط مناسب جهت فعالیت همکاران فرهنگی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
شایسته‌سالاری و رفع کمبودها، باعث آرامش خاطر همکاران در مدارس است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در همایش تجلیل از طلایه‌داران آموزش متوسطه این شهرستان، طی سخنانی به عوامل موثر در کسب موفقیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان ملارد بسیار مستعد هستند و با هدایت و برنامه‌ریزی درست و جهت‌دار به رتبه‌های برتر در سطح استانی، کشوری و حتی بین‌المللی دست پیدا می‌کنند.

وی افزود: موفقیت، برنامه‌ریزی و همدلی می‌خواهد و برای رسیدن به این مهم، باید شرایط آرام و امکانات نسبتاً مناسبی برای همکاران و دانش‌آموزان فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش ملارد ادامه داد: با وجود چالش‌های بسیار در این منطقه اعم از کمبود فضای آموزشی، کمبود نیروی انسانی و کمبود تجهیزات مدارس، سعی کردیم با عملیاتی کردن ۳۱ پروژه‌ مدرسه‌سازی و در دست داشتن ۱۰ پروژه قابل افتتاح، ساماندهی نیروی انسانی با مدیریت درست و اختصاص اضافه کار و تأمین تجهیزات مدارس با درآمد حاصل از تجاری‌سازی، شرایط مناسب را جهت فعالیت همکاران فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شایسته‌سالاری در انتصابات مدیران مدارس و تلاش ۴ هزار همکار فرهنگی نیز از عوامل کسب موفقیت در این منطقه است.

همچنین الهه حیات‌بینی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد، ضمن قدردانی از زحمات همکاران مدارس و دانش‌آموزان، کارشناسان آموزش متوسطه، فنی و حرفه‌ای و سرگروه‌های آموزشی در جشنواره‌ها و مسابقات علمی آموزشی، به اهمیت اقناع‌سازی افکار دانش‌آموزان، اولیاء و معلمان اشاره کرد و افزود: بررسی‌های صورت گرفته طی دو سال تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، نشان داد آموزش مجازی کیفیت آموزش حضوری را ندارد.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط دبیران در فضای مجازی و موفقیت‌های فراوان دانش‌آموزان و همکاران در جشنواره‌ها، المپیادهای علمی، موفقیت سرگروه‌های آموزشی در سطح استان و تدریس دبیران این شهرستان در صدا و سیما، شاهد افت تحصیلی بودیم، بنابراین بهتر است همکاران مدارس با همدلی و همکاری در جهت حرکت تدریجی بصورت آموزش حضوری و بازگشایی مدارس تلاش کنند و بتوانیم آموزش مطلوبی را در مدارس داشته باشیم.

حیات‌بینی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار امسال، استمرار آموزش، ارتقای کیفیت آموزشی و تضمین سلامت، توسعه هنرستان‌ها از اهداف مهم ماست، کما اینکه در زمینه توسعه هنرستان‌ها از ۲۴ درصد به ۳۶ رسیدیم و ۱۵ کلاس آموزشی هم به تعداد کلاس‌های این مدارس، اضافه شد.

در این مراسم از ۱۶۰ فرهنگی و دانش‌آموز موفق مقطع متوسطه در مسابقات مختلف تقدیر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار