امین میرزازاده: با تمام دردی که داشتم طلا گرفتم؛ از شدت ورم پایم در کفش جا نمی‌شد

تهران (پانا) - قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در صربستان می‌گوید در دیدار فینال مصدوم شده و با درد توانسته مدال طلا بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
امین میرزازاده: با تمام دردی که داشتم طلا گرفتم؛ از شدت ورم پایم در کفش جا نمی‌شد

امین میرزازاده در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: مسابقات امیدهای زیر 23سال جهان از سطح بالایی برخوردار بود. تمام قهرمانان این رده سنی حضور پیدا کرده بودند، من هم پنج کشتی گرفتم؛ دوراول کشتی‌گیر نروژ را شکست دادم و در دور دوم با کشتی گیر روسی کشتی گرفتم و در همین کشتی بود که دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شدم ولی خداراشکر توانستم با این شرایط کشتی خوبی را به نمایش بذارم و شکستش دهم.
وی ادامه داد: دور بعد با کشتی‌گیر قزاقستان کشتی گرفتم و هر کشتی که می‌گرفتم رفته‌رفته فشار به پایم بیشتر می‌شد و کشتی قبل از فینال را با حریف ترکیه‌ای گرفتم و بعد از پیروزی آسیب دیدگی ام تشدید شد و به محض رسیدن به خوابگاه مربیان و کادر فنی با کمپرس یخ تورم پایم را کمی تسکین دادند.
میرزازاده تصریح کرد: روز قبل از فینال مربیان تمام تلاششان را کردند که تورم پایم کم شود و بتوانم کشتی بگیرم، از شدت ورم، پایم در کفش جا نمی‌شد اما تمام سختی‌ را تحمل کردم و در کشتی فینال حضور پیدا کردم. خداراشکر می‌کنم که توانستم کشتی‌های هوشمندانه‌ای بگیرم و تحرک زیادی هم نداشته باشم. کشتی پنجم را هم با پیروزی به پایان رساندم.
وی تصریح کرد: حریف فینالم کشتی‌گیر بسیار قدری بود. باتوجه به آسیب دیدگی‌ام با مدیریت بیشتری باید پیروز می‌شدم که خوشحالم توانستم به این مهم دست پیدا کنم. کسب عنوان قهرمانی و خوشحالی مردم عزیز ایران به تمام سختی‌هایی که کشیدم می‌ارزد. از کادر فنی بزرگسالان و امید تشکر می‌کنم. از مردم عزیز کشورم مخصوصا مردم شریف شهرستان گتوند که همیشه به من لطف داشته‌اند و با استقبال پرشورشان همراهی‌ام کردند هم بسیار متشکرم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار