فراخوان اداره کل محیط زیست استان برای نجات تالاب هامون

زاهدان (پانا) - مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت طرح معیشت جایگزین در تالاب هامون با اولویت‌های محیط زیستی وارد فاز اخذ طرح‌های پیشنهادی زودبازده شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان اداره کل محیط زیست استان برای نجات تالاب هامون

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحیدپورمردان اظهار کرد: در برنامه احیای تالاب هامون پس از اجرای طرح ها و پروژه هایی مانند لایه روبی، احیای پوشش گیاهی، قُرق و برنامه های آموزشی، نوبت به طرح معیشت جایگزینی رسیده است.

وی گفت: پس از پیگیری های مجدانه سازمان حفاظت محیط زیست طرح معیشت جایگزین به منظور کاهش فشار برداشت و بهره برداری از منابع و ذخایر تالاب هامون، همچنین تامین ذینفعان این ذخیرگاه زیست کره شرق کشور اجرایی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: هم اکنون طرح معیشت جایگزین در قالب پروژه ای بزرگ و با حمایت دستگاه های مرتبط در حال انجام است و از همه متقاضیان، ذینفعان، دوستداران و اقشار مختلف مردمی جهت مشارکت و دسترسی به اطلاعات طرح معیشت جایگزین دعوت می شود تا از طریق تارنمای این اداره کل به نشانی sb.doe.ir (قسمت پیوندها) در این طرح مشارکت تا از امکان ایجاد شده برای مردم منطقه نهایت بهره مندی حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار