استاندار آذربایجان شرقی:

رزمندگان دفاع مقدس تجلی‌گاه ایمان و اراده هستند

حمایت جامعه ایثارگران نقطه قوت ماست

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی در فضایی صمیمی با جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رزمندگان دفاع مقدس تجلی‌گاه ایمان و اراده هستند

عابدین خرّم در این دیدار، حضور در جمع یاران مخلص انقلاب را افتخاری بزرگ دانست و گفت: شما رزمندگان، تجلی‌گاه ایمان و اراده هستید و روحیه اخلاص و ایثار شما از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی نظام و انقلاب است که باید آن را قدر بدانیم.

وی، دفاع مقدس را زمینه‌ساز اقتدار و استحکام نظام اسلامی دانست و گفت: راه سعادت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی، همان مسیری است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ترسیم کردند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به حضور برجسته و موثر رزمندگان لشکر عاشورا در عرصه‌های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی این جمع برای بنده نقطه قوت و عامل موفقیت است و امیدوارم با کمک و هم‌فکری شما بتوانیم در حرکت عزتمندانه کاروان انقلاب اثرگذار باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، به شعارهای اولیه انقلاب رجوع کرده است، افزود: امروز برای تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب، منویات رهبری و اهداف دولت مردمی، باید کار و تلاش شبانه‌روزی را به عنوان یک تکلیف ببینیم.

خرّم همچنین با اشاره به پیشتازی و پیشگامی تبریز و آذربایجان در تاریخ ایران اسلامی، گفت: تعابیر رهبر معظم انقلاب از نقش برجسته و اثرگذار تبریز و آذربایجان، ناشی از حکمت و شناخت کامل ایشان است و این تعابیر، وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با هم‌فکری، همکاری و پشتیبانی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، شاهد اتفاقات مبارک و ماندگاری در مسیر توسعه و پیشرفت استان و خدمت‌گزاری به مردم این خطه باشیم.

حجت‌الاسلام سرایی، از رزمندگان دفاع مقدس هم در این دیدار با بیان اینکه لشکر عاشورا صحنه‌های بزرگ و باشکوهی در تاریخ دفاع مقدس آفریده است، افزود: رزمندگان لشکر عاشورا امروز هم در سنگر خدمت به مردم و دفاع از اهداف انقلاب اسلامی آماده کمک و همفکری با مسئولان استان هستند.

تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان لشکر عاشورا هم در این دیدار با بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف استان، آمادگی خود را برای همکاری و پشتیبانی از مدیریت ارشد استان در عرصه خدمت به مردم و تحقق اهداف والای انقلاب و رهبری اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار