آیین سپاس دانش‌آموز در شهرستان قرچک برگزار شد

قرچک (پانا) - معاون پرورش و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت اساس کار سازمان دانش‌آموزی، نقش‌پذیری است؛ یعنی دانش‌آموزان باید به طور مستقیم در فعالیت‌ها حضور مستمر داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین سپاس دانش‌آموز در شهرستان قرچک برگزار شد

آیین سپاس دانش‌آموز با حضور رضا داورزنی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک و دیگر مسئولین شهرستان در کانون فرهنگی و تربیتی ملائک برگزار شد.

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، ضمن گرامیداشت مقام ارزشمند دانش‌آموز و ابراز خرسندی از حضور در این مراسم اظهار کرد: اساس کار سازمان دانش‌آموزی، نقش‌پذیری است؛ یعنی دانش‌آموزان باید به طور مستقیم در فعالیت‌ها حضور مستمر داشته باشند.

وی در ادامه افزود: این مسئله یکی از بهترین شیوه‌هایی بود که بر آن تاکیدات مکرر داشتیم و سازمان دانش‌آموزی به خوبی تحت پیگیری و مدیریت خود قرار داد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در طی سخنانی اهداف بازمهندسی سیاست‌های حاکم بر تشکیلات سازمان دانش‌آموزی را این‌گونه اذعان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات مکرر ایشان بر بومی‌سازی تعلیم و تربیت و عدم اتکا‌ء به روش‌ها و اسناد خارجی، سازمان دانش‌آموزی اقدام به بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها و بازمهندسی سیاست‌های حاکم بر تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان کرد و ماحصل آن سند تحول و بازمهندسی شده پیشتازان با شعار پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این سند بر اساس اسناد بالاستی از قبیل سند تحول بنیادین، بسته تحولی آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب بازمهندسی و تبیین شده است.

دهقانی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان قرچک و دانش‌آموزان پیشتاز منطقه، درخشش آموزش و پرورش شهرستان قرچک در عرصه‌های مختلف را مدیون رهنمود‌ها و مدیریت شایسته‌ رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک دانست.

شایان ذکر است که در این مراسم از خبرنگاران برتر خبرگزاری پانا شهرستان قرچک، نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی این شهرستان و برگزیدگان کشوری و استانی در پویش‌های سازمان‌دانش‌آموزی تجلیل به عمل آمد.

خبرنگاردانش‌آموز: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار