آیین تجلیل از دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی

بجنورد (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، آیین تجلیل از دانش‌آموزان راه یافته به مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی استان صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی

مهدی مودی، رئیس اداره کل آموزش و پرورس استان خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: آموزش و پرورش در دورترین نقاط استان، پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته است که در این راستا در استان سه مدرسه تک دانش آموز وجود دارد.

وی ادامه داد: مهارت محوری و یادگیری یک نقش اجتماعی با توجه به سند تحول بنیادین از ماموریت های اصلی آموزش و پرورش است.

مودی افزود: دانش آموزانی که در جشنواره های علمی، فرهنگی و هنری مشارکت دارند قطعا در آینده موفقیت بیشتری را کسب خواهند کرد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: آینده کشور قطعا در دستان شما دانش آموزان است که از زحمات کلیه دبیران، والدین و همکاران در زمینه کسب موفقیت شما تقدیر و تشکر می‌کنم.

مودی با اشاره به بازگشایی مدارس به صورت حضوری و تدریجی اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا از اول مهر 21 هزار و 500 نفر کلاس اولی به صورت نوبت بندی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس حضور پیدا کردند.

وی گفت: دانش آموزن متوسطه دوم از 15 آبان با نوبت بندی محدود و با تصمیم شورای مدرسه و کلاس دوم تا ششم و متوسطه اول از اول آذر به صورت کلاس بندی در کلاس حاضر می شوند.

رئیس اداره آموزش وپرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نیز در این جلسه عنوان کرد: 34 طرح در بیست وسمین جشنواره جوان خوارزمی در سامانه ثبت شده است که 3 طرح با 4 دانش آموز به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار