توسط بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ساری صورت گرفت ؛

اعزام 270نفر دانشجویی خواهر بسیجی به پنجمین دوره طرح «ولایت» مشهد مقدس

خبرگزاری پانا : 270نفراز دانشجویان خواهر بسیجی به پنجمین دوره آموزشی طرح «ولایت» در مشهد مقدس اعزام شدند .

کد مطلب: ۱۲۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ به گزارش خبرنگار مهدی پورعرب ؛عصر دیرتعداد270نفر از دانشجویان خواهر بسیجی برای گذراندن طرح آموزشی ولایت به مشهد مقدس اعزام شدند .

براساس این گزارش ؛حمیدرضا لزگی مسئول بسیج دانش دانشجویی سپاه استان مازندران در حاشیه اعزام دانشجویان خواهر بسیجی ،در گفتگویی اختصاصی با خبرنگارما با اشاره به اینکه این سفر دانشجویی دومین اعزام در سال جدید است گفت : اولین دوره این اعزام با حضور 270نفر دانشجوی پسر بسیجی در راستای اجرای طرح آموزشی ولایت برگزار گردید .

حمید رضا لزگی با اعلام اینکه مدت زمان گذراندن دوره آموزشی دانشجویان دختر بسیجی همانند دوره آموزشی پسران بسیجی دانشجو در طرح ولایت 15 روزه است ، از حضور اساتید برجسته و مطرح از جمله استاد حسن رحیم پور ازغدیو حجت الاسلام دلبریان در طرح ولایت مشهد مقدس خبرداد و یاد آور شد : هدف اصلی برگزاری این طرح و اعزام دانشجویان دختر و پسر به دوره آموزشی ،تقویت اخلاقی ،تربیتی و بصیرت افزایی در جهت با ورهاو ارزشهای دینی و اسلامی و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد .

یاد آور می شود ؛برگزیدگان و دانشجویان بسیجی شرکت کننده در این طرح که به حد نصاب نمرات دست یابند به طرح آموزش ولایت کشوری اعزام می شوند .

گفتنی ست ؛هم اکنون طرح ولایت کشوری در شهر کرد و اصفهان در حال برگزاری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار