مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج خبر داد:

نظارت میدانی و روزانه بر فرایند بازگشایی مدارس

کرج(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج بر بازدید روزانه و میدانی از چگونگی آمادگی مدارس برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت میدانی و روزانه بر فرایند بازگشایی مدارس

جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج با حضورمدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین با هدف ارزیابی میزان آمادگی برای بازگشایی حضوری مدارس تشکیل و گزارش بازدید گروه‌های ارزیابی از مدارس مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

مراد مالمیر، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج بر بازدید روزانه و میدانی از چگونگی آمادگی مدارس برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس تاکید کرد و گفت: در بازدید معاونان و کارشناسان از مدارس فرایند بازگشایی به دقت بررسی شود و عملکرد مدرسه در تمام زمینه‌ها از جمله سازمان مدرسه، دفاتر حضور و غیاب، شورای مدرسه، شورای معلمان، شورای انجمن اولیا و مربیان، پوشه کار مشاوران و دبیران، مجوز بازگشایی واکسیناسیون دانش آموزان، اطلس دانش آموزی، پرونده تحصیلی دانش آموزان و ارکان تحصیل، طرح های وزارتی آموزش و پرورش از جمله طرح تعالی، تراکم دانش آموزی، حضور عوامل اجرایی، وضعیت بهداشت و زیباسازی مدارس با دقت ارزیابی شود.

در پایان این جلسه با دستور مدیر آموزش و پرورش گروه های دو الی سه نفره برای بازدید از مدارس تشکیل شد تا ضمن بازدید روزانه گزارش وضعیت مدارس را در پایان هر روز به مدیر آموزش و پرورش ناحیه گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار