فراخوان نگارش مقاله در رابطه باسیاست‌های 14‌گانه راهبردی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

قرچک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از عموم فرهنگیان، پژوهشگران و دانشگاهیان علاقه‌مند در شهرستان قرچک دعوت کرد مقالات خود را پیرامون سیاست‌های۱۴‌گانه راهبردی شهرستان‌های تهران ارائه دهند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان نگارش مقاله در رابطه باسیاست‌های 14‌گانه راهبردی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

این جشنواره از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به تمام مناطق بیست و یک‌گانه شهرستان‌های استان تهران ابلاغ شد؛ از اهداف این جشنواره می‌توان به تسریع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد.

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تاکید کرد: موضوعات «ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟» و «نقش معلمان و مربیان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟» از محورهای ویژه این موضوع در پاسخ به پرسش مهر رئیس‌جمهور است؛ امید داریم که فرهنگیان منطقه قرچک مانند همیشه، حضور پرشور را با مقالات و متون تحقیق شده در باب این جشنواره، بار دیگر ثابت کنند.

وی بیان کرد کرد: ارتقا و توسعه فرهنگ انس با قرآن کریم، اقامه نماز و توسعه فرهنگ جهاد و مقاومت، گسترش روحیه‌جهادی و جریان‌سازی خدمت بی‌منت، توجه به سلامت‌روانی و اجتماعی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا در کنار دقت نظر به سلامت‌ جسمانی، مناسب‌سازی و سازگاری با شرایط جدید ناشی از شیوع بیماری کرونا و ظرفیت‌سازی برای جوانان و استفاده از تجربه پیشکسوتان از محور‌های موضوعی هستند.

داورزنی در ادامه تصریح کرد: فراگیر‌سازی فعالیت‌ها، عدالت در ارائه خدمات، توسعه نظارت، همراهی و همدلی با واحدهای آموزشی، اعتماد‌سازی و هماهنگی بین خانه و مدرسه، توجه به رسانه، افکار عمومی، شفاف‌سازی و سلامت مالی از موضوعات دیگر این فراخوان هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند، مقالات خود را در خصوص محورهای فراخوان تا ۱۰ آذر ماه از طریق رایانامه به آدرس tahghighat1200@medu.ir ارسال کنند.

وی در پایان از تمامی کارشناسان و مسئولین این منطقه خواست تا از این امور در اجرای بهتر برنامه‌ها و خدمت خالصانه به مردم فرهیخته این منطقه به‌کار گیرند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار