مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در مراسم تجلیل از خبرنگار دانش آموزان برتر منطقه ۱۴:

خبرنگارخلاق همیشه باید در جریان مسائل باشد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ بر آگاهی کامل خبرنگاران از وقایع جامعه، مسائل روز و شناخت منابع خبری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگارخلاق همیشه باید در جریان مسائل باشد

آیین تجلیل از خبرنگار دانش آموزان پانا منطقه ۱۴ با حضور سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، اسکندری؛ معاون توسعه و پشتیبانی، علی ولی زاده؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه و خبرنگاران منطقه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه سعید جهانشاهی ریاست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ ضمن تبریک مجدد روز دانش آموز گفت: «آموزش و پرورش در شرایطی مشغول به کار است که کرونا همچنان وجود دارد. دانش آموزان هم در این شرایط ارتباط خود را چه به صورت مجازی، چه حضوری و یا نیمه حضوری با مدارس دارند.»

وی افزود: «شرایط مدارس در ایام کرونا بر کسی پوشیده نیست. این شرایط، سعی و کوشش همه جانبه ما را می طلبد. هم دانش آموزان و هم کادر آموزش و پرورش باید همکاری کنند.»

وی در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: «شما به عنوان بخش خبرنگاران خبرگزاری پانا، در شرایط حساس کنونی وظیفه خطیری دارید. در درجه اول، از هرگونه سیاه نمایی ها باید دوری کنید. در واقع یک خبرنگار می تواند امید آفرینی کند و شما در بدنه آموزش و پرورش باید امید آفرین باشید. یک خبرنگار خوب می تواند تجربه گردانی هم داشته باشد.»

وی در پایان جلسه گفت: «بسیار خرسندیم که از منطقه ۱۴ چهار خبرنگار برتر استانی داریم و قدردان زحمات همکاران در پیشرفت عملکرد دانش آموز خبرنگاران هستیم. امید است که خبرنگاران همواره در راه درست موفقیت، پیشگام باشند.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار