یادواره شهید «میری» در قم برگزار شد

قم(پانا) - یادواره شهید «سید حسن میری» امروز همزمان با روز دانش‌آموز در دبیرستان استعدادهای درخشان حاج اسماعیل میری قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهید «میری» در قم برگزار شد

یادواره شهید والامقام «سید حسن میری» از شهدای دفاع مقدس، امروز همزمان با روز دانش آموز و در راستای طرح لاله های روشن، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و خانواده ها در فضای باز دبیرستان متوسطه اول حاج اسماعیل میری برگزار شد.
در این مراسم، «ابوالفضل سیفی» از کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه یک قم در سخنانی به بیان خاطرات خود از شهادت گروه سرود دانش آموزی در بمباران هوایی اول بهمن سال 1365 پرداخت و اظهار کرد: شهید حمید صادقی مربی این گروه بود و گروه برای شرکت در جشنواره سرود به سینما تربیت قم رفته بودند که در مسیر برگشت، بر اثر بمباران سه راه بازار قم به شهادت رسیدند.
در ادامه، «محمد صفاییان» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، با گرامیداشت روز دانش آموز عنوان کرد: امیدوارم با حضوری شدن کلاس ها به وضعیت گذشته برگردیم و فعالیت های تربیتی و آموزشی را بیش از گذشته ادامه دهیم.
وی افزود: امروز جنگ نرم مهمتر از جنگ سخت است زیرا دشمن در این جنگ، ناپیداست و هکرها هستند که با حملات خود، زیرساخت ها را مورد آسیب قرار می دهند.
صفاییان همچنین مخاطب شناسی را در برخورد با گروه های مختلف دانش آموزی مورد تاکید قرار داد و گفت: باید بتوانیم انواع مهارت های تربیتی و ارتباطی را در مواجهه با دانش آموزان تقویت کنیم.
در ابتدای این مراسم، «ناطق» مدیر آموزشگاه خیرمقدم گفت و سپس، ایستگاه شهدا، حاصل همکاری والدین دانش آموزان با حضور مسئولان رونمایی شد.
تقدیر از خانواده شهید سید حسن میری، تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی هنری، اجرای گروه سرود، شعرخوانی و توزیع ویژه نامه معرفی شهید سید حسن میری بخش های دیگری از مراسم امروز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار