یادواره شهید شاخص دانش آموزی شهرستان دشتی در سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد

دشتی(پانا)_ یادواره شهید غلامحسین قامشی پور ، شهید شاخص دانش آموزی شهرستان دشتی در سال تحصیلی 1401-1400 با حضور مقامات شهرستان دشتی در دبیرستان شبانه روزی اشراق برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهید شاخص دانش آموزی شهرستان دشتی در سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی یادواره شهید شاخص دانش آموز شهرستان دشتی در دبیرستان شبانه روزی اشراق خورموج برگزار شد.
در این آیین که امام جمعه خورموج، برخی از پاسداران انقلاب اسلامی، اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان دشتی و تعدادی از دانش آموزان و کادر مدیریتی دبیرستان اشراق حضور داشتند، سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: طبق یک سنت حسنه هر ساله یک نفر شهید فرهنگی و یک نفر شهید دانش آموز به عنوان شهیدان شاخص سال تحصیلی معرفی می شوند و طی چند نشست و یادواره، سیره عملی آنها به نسل جدید معرفی می شود.

عبدالمهدی شریف نژاد افزود: امسال نیز شهید خضر چاهشوری و شهید غلامحسین قامشی پور به ترتیب به عنوان شهید شاخص فرهنگی و دانش آموز معرفی شده اند و یادواره در این آموزشگاه نیز با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره دانش آموز شهید، غلامحسین قامشی پور برپا شده است.
شریف نژاد تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری می بایست یاد نام شهدا در همه زندگی ما جاری و ساری باشد و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا خود کمتر از شهادت نیست.

همچنین امام جمعه خورموج خاطر نشان کرد : کمترین فایده یادواره شهدا، یادآوری نعمت، امنیت، عزت و افتخار کنونی کشور است که حاصل مجاهدت های شهیدان والا مقام ماست.
علی زاهدی دوست با بیان اینکه شهدا نیز انسانهایی مثل ما بودند و شاید دنیا و مظاهر آن را نیز مثل ما دوست داشتند ولی بخاطر اهدافشان که همان دفاع از اسلام بود از آن گذشتند تاکید کرد بالاترین فایده یادواره شهدا این است که بدانیم که پیام اصلی شهدا به ما این است که با ایمان و استقامت در راه خدا و پیروی از ولایت فقیه می توان به مقام والای شهادت رسید.
از دیگر برنامه های این آیین اجرای سرود و مداحی بود و در پایان از برادر شهید قامشی پور و دانش آموزان طرح تراز انقلاب دبیرستان اشراق تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار