مراسم ۱۳ آبان سبب انسجام، همدلی، هم‌فکری و همکاری است

تهران(پانا) - یک کارشناس تشکل سازمان دانش‌آموزی شهر تهران تاکید کرد دانش‌آموزان می‌توانند با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دهند که جوانان همیشه پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم ۱۳ آبان سبب انسجام، همدلی، هم‌فکری  و همکاری است

در حاشیه مراسم روز دانش آموز، محمد حبیب پور؛ کارشناس تشکل سازمان دانش آموزی شهر تهران با اشاره به تاثیر مراسم روز ۱۳ آبان بر دانش آموزان بیان کرد: امروز روز بزرگی است و دانش آموزان با حضور خود در این مراسم می‌توانند از شکوه این مراسم باخبر شوند. این مراسم سبب انسجام و همدلی و هم‌فکری و همکاری در جامعه می‌شود.

حبیب پور، حضور دانش آموزان در مراسم را نشان از ایمان آنها دانست و بیان کرد: دانش آموزان می‌توانند با حضور در این راهپیمایی خود را به دشمن قسم خورده که نقشه های بسیاری برای نوجوانان ما کشیده تا آنان را از مسیر اصلی منحرف کند نشان دهند. این عمل نشان می‌دهد که جوانان همیشه پای انقلاب اسلامی با ایمان قوی ایستاده اند.

این کارشناس تشکل های سازمان دانش آموزی شهر تهران در پایان در رابطه با بکار گیری دانش آموزان در عرصه های مختلف در سازمان دانش آموزی اذعان کرد: دانش آموزان با عضویت در سازمان دانش آموزی می‌توانند نقش های متفاوتی را تجربه کنند و با این نقش ها در مراسم حضور پیدا کنند. این نقش ها همچون کارهای جهادی می ماند و دانش آموزان کار جهادی را نیز در کنار فعالیت های اجتماعی تجربه می‌کنند. دانش آموزان با حضور در این سازمان در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی،اقتصادی و سیاسی فعالیت مثبت داشته باشند و به دشمنان پویایی خود را نشان دهند.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار