بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت 13 آبان و روز دانش‌آموز

همدان (پانا) - سازمان دانش آموزی استان همدان در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را فرصتی برای جهاد کبیر و نمایش «نه» بزرگ ملت ایران به آمریکا و شبکه سلطه و استکبار دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۸۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت 13 آبان و روز دانش‌آموز

در این بیانیه آمده است: تامل و تعمق در واقعه تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان ماه سال 1343 و کشتار دانش آموزان انقلابی در 13 آبان ماه سال 1357 نشانگر این واقعیت است که این وقایع در راستای راهبردهای آمریکا و یکه تازی کاخ سفید در راهبری رژیم پهلوی و تنظیم محاسبات و سیاست های نظام منفور شاهنشاهی صورت پذیرفته است. اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان ماه سال 1358 نیز واکنش جامعه انقلابی ایران به موضوع «نفوذ» و «جاسوسی» آمریکایی ها و سوء استفاده از محل سفارتخانه ایالات متحده در تهران بود.

آمریکا بر اساس خوی استکبار و سلطه طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و ام الفساد عالم بوده و هیچگاه با نظامی مستقل و مردمی که مظهر حیات مقتدرانه اسلام ناب محمدی (ص) است، سر آشتی و دوستی ندارد.

شعار «مرگ بر آمریکا» تابلوی «وحدت و اراده ملی ایرانیان» استکبارستیز و سلطه گریز است و یوم الله سیزدهم آبان ماه، شعار مرگ بر آمریکا و نه گفتن به دشمن که از مظاهر اصلی قدرت نرم ملت ایران است با عبور از مرزها و تجلی در جغرافیای جهانی و صحنه های عمل ملت های آزاده و حق طلب، محصول عملکرد انقلابی ایران اسلامی در مبارزه با نظام سلطه و استکبار و نماد آن یعنی شیطان بزرگ و طاغوت های عصر به شمار می آید.

سازمان دانش آموزی استان همدان به همراه مربیان گرانقدر پیشتاز و تشکل دانش آموزان پیشتاز همگام با همه مردم شریف ایران در تجمع مردمی 13 آبان حضوری گسترده خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار