مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در روز استکبازستیزی :

جوانان ما به خودباوری و باور به توانمندی رسیده‌اند

کرج (پانا)- زنگ استکبار ستیزی و گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان ، با حضور سید جلیل موسوی مسئول بسیج دانش‌آموزی استان البرز، مراد مالمیر مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج ، مظفر عنایتی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و مسئولان بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان ناحیه ۴ کرج در هنرستان حضرت زهرا (ص) به صدا درآمد .

کد مطلب: ۱۲۲۸۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جوانان ما به خودباوری و باور به توانمندی  رسیده‌اند

مراد مالمیر، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج با اشاره به هفته نوجوان و در آستانه روز دانش آموز ، بیان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی، روز نوجوان، سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و روز دانش‌آموز و استکبارستیزی را گرامی می‌داریم.
وی در ادامه افزود: جوانان ما به خودباوری، باور به توانمندی رسیده‌اند و باید در عمل به آن‌ها اعتماد کنیم. اگر امروز در امنیت و آرامش جشن استکبارستیزی، استقلال و عزتمندی برگزار می کنیم ۳۶ هزار دانش‌آموز در راه انقلاب و نظام اسلامی به شهادت رسیده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش اضافه کرد: برای هر صندلی مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران یک کربلا بر پا شده‌است و خون ها داده‌ایم بنابراین باید با تمام وجود پاسدار آرمان‌های شهدا و ولایت باشیم.

مالمیر در مایان تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خودباوری و صرف فعل خواستن و توانستن توسط دانش‌آموزان به عمق جشنواره‌ها و المپیادهای علمی، فرهنگی و ورزشی دنیا راه پیدا کرده و در کنار فعالیت های علمی، اخلاق و معنویت دانش‌آموزان نیز رشد نموده و نهادینه شده است.

در پایان این مراسم زنگ استکبارستیزی توسط مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج و مسئول بسیج دانش‌آموزی استان البرز به صدا درآمد.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار