امام جمعه شهرستان قرچک در جمع بسیجیان:

شما انقلابی شده‌اید تا انقلابی تربیت کنید

قرچک(پانا) - امام‌جمعه شهرستان‌قرچک بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت میان نوجوانان و جوانان نسل جدید تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شما انقلابی شده‌اید تا انقلابی تربیت کنید

حجت‌ الاسلام حجت‌الله‌ اسماعیلی، امام‌جمعه شهرستان قرچک در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد شهید محمدحسین‌ فهمیده اظهار کرد: توفیقی است که در مهم‌ترین جایگاه و مرکز از میان مراکز علمی و تعلیمی، شما عزیزان، پرچمدار هدایت نسلی هستید که آینده‌سازان اصلی این کشور در پیشبرد اهداف این انقلاب و ترویج اسلام هستند.

وی دانش‌آموزان بسیجی را فاضل خواند و افزود: شما فاضل هستید و فاضل پرورید، هر کسی بعنوان اسوه و پرچمدار برگزیده نمی‌شود، چرا که اسوه شرایطی دارد، اولین شرط شناخت اوصاف‌عالی انسانی در مسیر کمال و دوم عامل بودن به آن اوصاف است.

وی به استفاده مطلوب از استعداد‌های دوران نوجوانی و جوانی تاکید کرد و گفت: از ۵۷ هزار دانش‌آموز یک عده در مسیر کمال هستند و بر این واقفند که می‌خواهند چه کنند و از موقعیت خود کمال بهره را می‌برند و عمر خویش را تلف نمی‌کنند، آنان قدردان وجود خود هستند.

حجت‌الاسلام‌اسماعیلی دانش‌آموزان کوشای بسیجی را برگزیده دانست و تصریح کرد: شما به دانسته‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ارتباطات و توانایی‌های خود می‌افزایید، بدین علت شما برگزیده راه کمال هستید.

امام‌جمعه شهرستان قرچک بیان کرد: شما انقلابی شدید تا انقلابی تربیت کنید و بر شمار آنها بیفزایید، برای این هدف برنامه‌هایی از سوی ارگان‌های مربوطه همچون بسیج، سپاه‌پاسداران و نهاد آموزش و پرورش تدبیر شده است، اما اینها با توان شما عملیاتی خواهد شد.

وی اظهار کرد: بدنه بسیج‌دانش‌آموزی باید هدایت شود و به تعالی برسد، یکی از مسئولیت‌هایی که دانش‌آموزان بسیجی و مسئولان دارند در خصوص مدارس است که می‌بایست فعالیت‌مدارس قوی را تکریم و تشویق کنند و در سایر مدارس، فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج دهند که تکلیف بزرگی است.

در پایان جلسه، امام‌جمعه و معاونت‌ پرورشی و مسئولین مربوطه از دانش‌آموزان‌ بسیجی و فعال شهرستان‌ قرچک تقدیر به عمل آوردند.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار