نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

محرومیت زدایی مهم‌ترین مسئله مورد توجه مسئولان باید باشد

تبریز (پانا) - امام جمعه تبریز عنوان کرد توسعه ارتباطات با کشورهای همسایه و محرومیت زدایی مهم‌ترین مسئله مورد توجه مسئولان باید باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت زدایی مهم‌ترین مسئله مورد توجه مسئولان باید باشد

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری استان، بر هم‌افزایی و همدلی همه مسئولان برای حل مسائل و مشکلات استان تأکید کرد و گفت: توسعه ارتباطات با کشورهای همسایه و محرومیت‌زدایی مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی، حل مشکل زیست‌محیطی دریاچه ارومیه و سامان‌دهی بحث حاشیه‌نشینی را از دیگر موضوعات مهم استان ذکر کرد و از مدیران دستگاه‌ها خواست تا در این خصوص با استاندار جدید به صورت جدی همکاری کنند.

امام جمعه تبریز همچنین در خصوص حمله سایبری به سامانه سوخت کشور در هفته گذشته، گفت: این حمله ترکیبی، بیش از آنکه یک حمله باشد، حرکتی بزدلانه و منفعلانه از سوی دشمن بود و ایران اسلامی باید برای پاسخ‌گویی به‌موقع به این‌گونه تحرکات آماده باشد.

این مسئول با ارائه تحلیلی از این رویداد در چهار سطح سیاسی، فنی، امنیتی و اطلاع‌رسانی، افزود: همراهی و درک صحیح مردم، اقدام شجاعانه صداوسیما در اطلاع‌رسانی سریع و صریح و حضور میدانی رئیس جمهور در صحنه، فتنه دشمن را ناکام گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار