معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان:

باید تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی را متحد کنیم تا با همکاری یکدیگر به نتایج ارزشمند برسیم

اصفهان(پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان تاکید کرد باید تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی متحد شوند تا با همکاری یکدیگر به نتایج ارزشمند برسند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
باید تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی را متحد کنیم تا با همکاری یکدیگر به نتایج ارزشمند برسیم

جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در محل سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با حضور مهدی اسماعیلی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان، عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان، مرضیه شفیعی کارشناس مجلس استان، علیرضا قربانی کارشناس سازمان دانش آموزی، حسن تقیان کارشناس روابط عمومی و خبرگزاری پانا و نمایندگان استان اصفهان در مجلس کشوری برگزار شد.

در این جلسه مهدی اسماعیلی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: باید تمامی تشکل های دانش آموزی را با هم متحد کنیم تا با همکاری یکدیگر به نتایج ارزشمند برسیم.

وی در ادامه بر لزوم آموزش مهارت های زندگی در مدارس اشاره کرد که از مهم ترین رسالت های آموزش و پرورش است و پژوهش و نیازسنجی برای این امر از وظایف مجلس دانش آموزی است که نیاز فعالیت و همکاری نمایندگان با آموزش و پرورش است باید جامعه هدف آموزش‌ها مشخص شده و به صورت تخصصی بررسی شود.

وی در ادامه از برگزاری اردوی مجازی راهیان نور برای بیش از 70 هزار دانش آموز پایه دهم خبر داد و افزود: آموزش و پرورش در زمان پاندمی کرونا در کشور تمامی فعالیت ها، جشنواره ها و مسابقات فرهنگی و هنری را به نحو احسن اجرا کرده و امور تربیتی و پرورشی با جدیت دنبال شده است.

در ادامه جلسه عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: مجلس دانش آموزی نهادی صنفی ومشورتی است ، که دانش آموزان با جدیت وامیدی سرشار به بحث و گفتگو با یکدیگر و مسئولین آموزش وپرورش می پردازند.

وی افزود: دراین مجلس مشارکت و قدرت تصمیم گیری، روحیه همدلی وتعادل فکری و مسئولیت اجتماعی در دانش آموزان تقویت وارتقاء می یابد.

در ادامه نمایندگان مجلس دانش آموزی کشوری گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند.

خبرنگار : سام صالحی بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار