سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

دانش‌آموزان پس از 20 ماه در خانه ماندن به مدرسه باز می‌گردند و نیاز به روحیه‌ای پر نشاط دارند

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد در راستای توجه به مسائل روحی و روانی دانش‌آموزان، آنها پس از 20 ماه در خانه ماندن به مدرسه باز می‌گردند و نیاز به روحیه‌ای پر نشاط دارند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پس از 20 ماه در خانه ماندن به مدرسه باز می‌گردند و نیاز به روحیه‌ای پر نشاط دارند

همایش استانی ترنم مهر با تجلیل از برگزیدگان سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز،جشنواره فرهنگی، هنری فردا و پروژه‌های دانش‌آموزی درس تفکر و سبک زندگی در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

در این مراسم سید مجتبی هاشمی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۶هزار شهید دانش‌آموز اظهار کرد: اکنون که فضای کشور ما در سالگرد نکوداشت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی قرار دارد، باید بدانیم آنچه برای ما در تمامی فرآیندها و فعالیت‌ها اولویت دارد، توجه به نقش دانش‌آموزان است.

وی در ادامه افزود: اگر فعالیت‌های ما، به تغییر رفتار در دانش‌آموزان منجر شود، یک قدم به جلو پیش رفتیم و در این راستا معلمان ما از جمله، معلمان مولف و هنرمند نیز به عنوان الگو نقشی بسیار ارزشمند در زمینه پرورش استعداد دانش‌آموزان دارند.

هاشمی تصریح کرد: در این روزها که در شرایط گذر از دوران بحران کرونا و در آستانه بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در واحدهای آموزشی قرار داریم، باید خود را آماده شرایط جدید و سازگاری با الگوها کنیم که در 14 سیاست ابلاغی به مناطق عنوان شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: در راستای اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی در کنار توجه به مسائل جسمی دانش‌آموزان که بسیار مهم است، به مسائل روانی و رفتاری نیز اهمیت زیادی بدهیم و بدانیم دانش‌آموزان پس از 20 ماه در خانه ماندن به مدرسه باز می‌گردند و نیاز به روحیه‌ای پر نشاط دارند.

وی خاطرنشان کرد: اولین قدم ما در جهت تبیین و توجه به نقش دانش‌آموزان در کلیه فعالیت‌ها و جشنواره‌ها توجه به موازنه در فعالیت و آثار تربیتی جشنواره است که مسائل تربیتی فدای سایر مشکلات نشود تا بتوانیم در آینده با کشف استعدادهای دانش‌آموزی، آموزش و پرورشی پویا و فعال داشته باشیم.

در این مراسم، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، میکائیل باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز، مسعود شکوهی مدیر کل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار