کار مشاور هدایت دانش‌آموز به سمت نور است

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مهمترین کار مشاوران هدایت دانش‌آموزان به سمت نور است و این کار خدایی است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کار مشاور هدایت دانش‌آموز به سمت نور است

علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آئین تجلیل از گروه استانی مشاوران و مشاوران مدارس سراسر استان بوشهر گفت: مهمترین کار مشاوران هدایت دانش آموزان به سمت نور است و این کار خدایی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تقدیر و تجلیل از گروه آموزشی مشاوران استان که موفق به کسب مقام اول کشوری شده است، اظهار کرد: شما فعل خواستن را به درستی صرف کردید و در حضور همه استان های بزرگ و برخوردار توانستید در اکثر شاخص های ملی خوش بدرخشید و جایگاه اول کشوری را به خود اختصاص دهید و برای استان افتخار بیافرینید که نشان از همت والای شما و همه مشاوران عزیز را دارد .

موحدی افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اکثر حوزه های فعالیت خود، در تراز ملی و عزتمندانه ظاهر شده است و نگاه مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت به استان بوشهر نگاهی کاملا مثبت، اثربخش و کارآمد است.

علی موحدی معاون پرورشی استان با اشاره به آسیب های نوظهور ناشی از دوران کرونا و حرکت مدارس به سمت آموزش های حضوری گفت: مشاوران با افزایش سرانه مطالعه تخصصی، آمادگی فنی، علمی و عملی لازم برای مواجهه با این آسیب ها را داشته باشند تا بتوانند در کاهش آسیب‌های پس از کرونا موفق و موثر باشند.

گفتنی است همزمان با مراسم تجلیل از گروه مشاوران استان، در شهرستان ها و مناطق نیز از گروه های آموزشی مشاوران با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار