دومین جشنواره معلمان هنرمند کشوردرشیراز برگزار می شود

شیراز (پانا) - به گفته معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش فارس، عملکرد خوب استان فارس درمیزبانی و برگزاری مطلوب نخستین دوره جشنواره معلمان هنرمند کشوردر سال گذشته باعث شد دبیرخانه دائمی این جشنواره به استان فارس واگذار شود.

کد مطلب: ۱۲۲۷۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره معلمان هنرمند کشوردرشیراز برگزار می شود

جهانبخش بانشی در جمع اعضای گمیته برگزاری دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز گفت: فارس از نظر غنای فرهنگی در زمره استان‌های برتر کشور است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس وجود اُدبا، فرهنگوران و شاعران در کنار هنرمندان فراوان که شهره جهانی دارند در استان فارس و شهر شیراز درکنار وجود اماکن بزرگ مذهبی، تاریخی و گردشگری را گواه این ادعای خود دانست.

بانشی گفت: سال گذشته نخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور درشیراز برگزار شد و عملکرد خوب استان فارس باعث شد تا دبیرخانه دائمی این جشنواره به این استان واگذار شود.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: درسال گذشته بیش از 22 هزار اثر از معلمان هنرمند سراسر کشور در رشته‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره در شیراز ارسال شد که 700 تَن از آن‌ها توانستند رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر را در این جشنواره از آن خود کنند.

بانشی گفت: آیین افتتاحیه دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز روز یکشنبه 16 آبان‌ماه در یکی از اماکن فرهنگی شیراز برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: رونمایی از 4 کتاب آثار برگزیده نخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز در کنار حضور برخی چهره‌های فرهنگی و ادبی کشور از برنامه‌های مراسم افتتاحیه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار