دیدار مدیر آموزش و پرورش نیشابور و شورای معاونان با شهردار جدید نیشابور

نیشابور(پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در دیدار با شهردار جدید نیشابور، توجه به فضای آموزشی را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش نیشابور و شورای معاونان با شهردار جدید نیشابور

علیرضا کلیدری با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و تبریک انتصاب شهردار جدید، گفت: شهر نیشابور دارای ویژگی های خاصی است و حضور شما به عنوان شهردار یقینا منشا اثر خواهد بود.

وی ادامه داد: در مسیر پیشبرد اهداف دستگاه های مختلف شهر، آموزش و پرورش آمادگی خود را به طور کامل اعلام می کند. نیشابور دارای 500 فضای آموزشی است که متاسفانه شهر فرهنگی نیشابور در سرانه آموزشی از میانگین استان عقب تر است.

وی افزود: ما نیاز به افزایش فضای جدید داریم و حتی با وجود خیر بزرگ و ملی شهرمان، عبدالرضا وکیلی، باز هم باید توجه ویژه به این موضوع مهم معطوف شود.

در پایان، همکاری شهرداری با آموزش و پرورش در جهت صدور انشعابات برای برخی از مدارس در حال ساخت از جمله هنرستان سپهری راد و دبستان امینی پور مورد تقاضا قرار گرفت.

سید حسن میرفانی، شهردار جدید نیشابور، سرانه فضای سبز نیشابور را 10 متر مربع اعلام کرد و گفت: میانگین این عدد در سطح کشور 12 و نیم مترمربع و در شهر تهران 17 متر مربع است.

وی افزود: وضعیت سخت اقتصادی، شهرداری ها را نیز به شدت آزار می دهد و یکی از دغدغه های اصلی ما هم اکنون پرداخت حقوق است.

شهردار نیشابور خاطر نشان کرد: ما برنامه ای تنظیم کرده ایم که در طول چهار سال به اهداف تبیین شده دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار