برگزاری صبحگاه مشترک مدارس ناحیه یک قم در آغاز هفته بسیج دانش آموزی

قم(پانا)- آیین صبحگاه مشترک مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش قم امروز همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی در مدرسه امیرکبیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری صبحگاه مشترک مدارس ناحیه یک قم در آغاز هفته بسیج دانش آموزی

آیین صبحگاه مشترک مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش قم امروز همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولان آموزش و پرورش، سپاه و بسیج در مدرسه متوسطه اول امیرکبیر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، «محمد صفاییان» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم، در سخنانی با گرامیداشت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و تقارن آن با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم، این ایام خجسته را استمرار حرکت در مسیری نورانی و الهام بخش با بهره گیری از آموزه های شهدا و اهل بیت(ع) دانست.
در ادامه، «امیر جعفری» فرمانده ناحیه بسیج شهرستان قم نیز در سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده، اهمیت نیروی مقاومت بسیج در کلام امامین انقلاب را مورد اشاره قرار داد و بر توجه هر چه بیشتر به ظرفیت های بسیج بخصوص بسیج دانش آموزی تاکید کرد.
این مراسم با قرائت بیانیه هفته بسیج دانش آموزی توسط «محمد حسین نجیمی» و آتش زدن پرچم آمریکا به نشانه مبارزه با استکبار جهانی همراه بود.
مولودی خوانی به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت، اجرای سرود ملی و سرودهای انقلابی توسط گروه موزیک سپاه از جمله برنامه های مراسم صبحگاه امروز بود.
در این مراسم، حجت الاسلام «سید رضا عظیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان، «علیرضا لو» مدیر بسیج اقشار ناحیه بسیج شهرستان قم و مسئولانی از نیروی انتظامی، تعدادی از معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه یک، مسئولان حوزه یک بسیج دانش آموزی و دانش آموزان مدرسه حضور داشتند.

خبرنگار: علی زند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار