یک بازنشسته حوزه فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش بیرجند:

دانش آموزان هنر را باید در کنار علم آن بیاموزند

بیرجند(پانا) ـ علاقمندان برای یاد گرفتن هنر حتما باید آن را با علم یاد بگیرند و به تقلید اکتفا نکنند که هنر با کمک معلم روز زیباتر است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
یک بازنشسته حوزه فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش بیرجند:

محسن صباغ باز نشسته حوزه فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش در گفت وگو با پانا گفت: مشارکت و فعالیت در مسابقات فرهنگی و هنری برای دانش آموزان بسیار مفید است و بهترین بهره برای دانش آموزان شرکت در کارهای گروهی و پیدا کردن دوستان جدید و تجربه برای زندگی بهتر در آینده است و باعث می‌شود که دانش آموزان اینجا وارد مسابقات سالم و ارائه استعدادهای نهفته خود شوند. البته داشتن مربی آگاه باعث پیدا کردن استعداد و شکوفایی آنها می‌شود.


وی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا را عامل کشف، رشد و شکوفایی استعداد میلیون‌ها دانش‌آموز خلاق در فضایی جذاب دانست و گفت :مسابقات فرهنگی هنری با هدف کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای هنری و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان از طریق ایجاد انگیزه و رقابت سالم، طرح‌ریزی و اجرا می شود.


صباغ افزود: هنر هیچ‌گاه در آموزش و پرورش نباید در خدمت خود هنر باشد بلکه آموزش و پرورش باید از هنر برای تربیت، بهبود رفتار و تفکر دانش‌آموزان استفاده کند.


این بازنشسته حوزه فرهنگی تاکید کرد: نهادهایی از جمله ارشاد اسلامی، بسیج دانش آموزی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می توانند کمک کار آموزش و پرورش باشند.

خبرنگار: نادیا رحمانپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار