فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد:

وظیفه دانش‌آموزان در عصر کنونی، جهاد تبیینی است

ملارد(پانا) - فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد در نشست خبری ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی بر ضرورت یادگیری مفاهیم وصیت‌نامه شهید قاسم سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه دانش‌آموزان در عصر کنونی، جهاد تبیینی است

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و یوم‌الله سیزده آبان، نشست خبری ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)، صادق نادری‌زاده و خدیجه حقی، فرماندهان بسیج دانش‌آموزی خواهران و برادران این شهرستان در بستر فضای مجازی شبکه شاد برگزار شد.

علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) ملارد طی سخنانی در این نشست خبری بیان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی یک مفهوم ارزشمند است که پایه و اساس انقلاب بر آن نهاده شده است و آن مفهوم استکبارستیزی است.

او ادامه داد: دانش‌آموز بودن بسیار مفهوم والایی دارد و آن جستجوی علم و دانش است اما زمانی که با یک اقدام جهادی و‌نگاه بصیرتی همراه شده و واژه مقدس بسیج به آن اضافه می‌شود، اهمیت بیشتری می‌یابد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) ملارد اضافه کرد: موضوع علم‌آموزی در دین اسلام بسیار مهم است و اگر همراه با جهاد و ایثارگری باشد کشور ما به بالاترین مدارج علمی و فرهنگی می‌رسد و دانش‌آموزانی که بسیجی هستند علاوه بر آموختن علم و دانش، در عرصه‌های سازندگی، کمک معیشتی، کرونا، فرهنگی، اجتماعی و اردویی به بلوغ حداکثری می‌رسند.

او از دانش‌آموزان مطالعه مطالب گام دوم انقلاب و وصیت‌نامه شهید قاسم سلیمانی و دقت به مفاهیم آن را خواستار شد و افزود: دانش‌آموزان آینده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازان این کشور هستند و به بیانات این مطالب جامه عمل بپوشانند. همچنین جهاد تبیینی را در رأس فعالیت‌های خود قرار دهند و با توجه به استکبار جهانی و تبلیغات نامناسب غربی و تهاجم فرهنگی، در فضای مجازی روشنگر راه دیگران و ابهامات آنها در عصر حاضر باشند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار