معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

۶۴۰ آموزش‌دهنده سوادآموزی استان به‌صورت غیرحضوری در کارگاه‌های توانمندسازی شرکت می‌کنند

اصفهان(پانا) - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی ویژه آموزش‌دهندگان و مسئولین سوادآموزی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
۶۴۰ آموزش‌دهنده سوادآموزی استان به‌صورت غیرحضوری در کارگاه‌های توانمندسازی شرکت می‌کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در راستای توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی و به روزرسانی اطلاعات مسئولین سوادآموزی نواحی / شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان جلسه ای با حضور نسرین باباپور معاون سواد آموزی، اکبر محمدیان رئیس اداره واگذاری ها و آموزش های داوطلبانه، مهران برنجی زاده رئیس اداره ساماندهی دوره های سواد آموزی و مصطفی سلمانی کارشناس آموزش های داوطلبانه این معاونت تشکیل شد.

نسرین باباپور ، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: در راستای توانمندسازی ۶۴۰ نفر آموزش دهنده با توجه به بخشنامه دریافتی از سازمان نهضت سوادآموزی به ۳ شیوه غیرحضوری، نظری و عملی با بهره گیری از ظرفیت مدرسین مجرب در آبان ماه برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته است. همچنین در خصوص آموزش و توانمندسازی مسئولین سوادآموزی برگزاری جلسات آموزشی ویژه نیروهای جدید الانتصاب را ضروری برشمرد و مقرر گردید تا در جلسات علمی / کاربردی آموزش های لازم در این خصوص در آبان ماه انجام شود و سایر دوره های آموزشی مسئولین به صورت مدون از آذر ماه اجرایی شود.

باباپور در خصوص توانمندسازی آموزش‌دهندگان گفت: ۱۰۰۰ عدد لوح فشرده ( DVD ) و راهنمای تدریس آماده شده که علاوه بر ۱۳۰ ساعت آموزش حضوری و نیمه حضوری برای سه دوره سواد آموزی؛ انتقال و تحکیم در سطح استان توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار