رخشانی‌مهر در دیدار با خیرین حقوقی خبر داد

موفقیت طرح یک مدرسه‌ در کسب جایزه نخست معمار 1400

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در دیدار با دست‌اندرکاران بنیاد نیکوکاری پویانه علم گفت شاخص‌ها و معیارهای توسعه ریشه در آموزش و پرورش دارد و پیشرفت آینده کشور در همین مدارس و بنیادهای علمی نهفته است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت طرح یک مدرسه‌ در کسب جایزه نخست معمار 1400

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در ادامه نشست‌های هفتگی با خیّرین به پاس قدردانی از زحمات نیک‌اندیشان و دست اندرکاران بنیاد نیکوکاری پویانه علم در محل دفتر این بنیاد با مدیران و کارکنان این موسسه خیریه دیدار و گفت و گو کرد.

رخشانی‌مهر در این نشست با قدردانی از اقدامات بنیاد نیکوکاری پویانه علم و اشتیاقی که در مدرسه‌سازی دارند، اظهار کرد: تفاوت کشورهای پیشرفته با کشورهای درحال توسعه تنها محدود به ظواهر و بناها نیست، بلکه شاخص‌ها و معیارهای توسعه ریشه در آموزش و پرورش دارد و پیشرفت آینده کشور در همین مدارس و بنیادهای علمی نهفته است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به کارکردهای چند بعدی نهادها و موسسات خیریه مدرسه سازی بیان کرد: علاوه بر فعالیت خیری و مشارکت در توسعه فضاهای آموزشی شاهد مطالعات و ایده هایی بسیار خوب در کیفی سازی آموزش و حتی معماری مدارس بوده اینو این موسسات می توانند در این زمینه پیشرو باشند وبه ماهم کمک کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت طرح یک مدرسه‌ در کسب جایزه نخست معمار 1400، خاطر نشان کرد: نگاه نو به معماری در مناطق محروم سبک زندگی و فرهنگ آنان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و قطعا می تواند تغییرات محسوسی در این موارد ایجاد کرده و اثرات مثبت روانی نیز بر دانش آموزان و اهالی داشته باشد.

عبدالله باباخانی مدیر بنیاد پویانه علم و از خیرین مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور که از آلمان به صورت ارتباط تصویری سخن می‌گفت، با برشمردن اقدامات این بنیاد در حوزه‌های مختلف مدرسه‌سازی، آموزش و پرورش، بورسیه تحصیلی دانش آموزان مستعد، تصریح کرد: ساخت 9 مدرسه در سیستان وبلوچستان و هفت مدرسه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از جمله اقدامات انجام شده توسط خیرین نیکوکار است.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم حامی و همراه آموزش و پرورش باشیم، چون همه ما مدیون معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت هستیم و من نیز در این مورد خود را مکلف می دانم و تلاش خود را در خدمت به آینده سازان کشور به کار گیرم.

بنیاد پویانه علم، یک سازمان غیر دولتی و غیر انتفاعی می باشد که از دی ماه سال ۱۳۹۴ با هدف حمایت مالی از دانش آموزان و دانشجویان با استعداد و نیازمند با ارائه امکانات مالی، فکری و مشاوره ای سعی در بر طرف نمودن مشکلات آنان و همچنین هموار نمودن راه پیشرفت تحصیلی و شغلی آنان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار