مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم:

هر مدرسه‌ای نیاز به فعالیت مربی پیشتاز دارد

قم(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم در جلسه مربیان پیشتاز مدارس خلجستان تاکید کرد هر مدرسه‌ای نیاز به فعالیت مربی پیشتاز دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
هر مدرسه‌ای نیاز به فعالیت مربی پیشتاز دارد

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم، در جلسه مربیان پرورشی و پیشتاز مدارس منطقه خلجستان، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان پرداخت.

«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، روز پنجشنبه ششم آبان در جلسه معاونان پرورشی و مربیان تشکیلات پیشتاز مدارس منطقه خلجستان که در محل اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، حضور یافت.

وی در این جلسه با اشاره به درخشش دانش آموزان منطقه خلجستان در مسابقات کشوری و استانی اظهار کرد: اگر مربیان پیشتاز بتوانند در زمینه تشویق دانش آموزان به فعالیت های اجتماعی بر اساس آموزه های سازمان دانش آموزی اقدام کنند، قطعا روزبه روز بیشتر شاهد کشف استعدادهای نهفته و رشد و تربیت آنها خواهیم بود.

ملایی با اشاره به اینکه تربیت اجتماعی دانش آموزان، فعالیتی ذوقی است که از عهده افراد باانگیزه و علاقمند برمی آید، ادامه داد: هر مدرسه ای نیاز به فعالیت مربی پیشتاز دارد و این مربی، علاوه بر مربی پرورشی می تواند مدیر، آموزگار و دبیر آن واحد آموزشی نیز باشد.

وی در ادامه، جذب و آموزش دانش آموزان علاقمند، انتخابات مجامع دانش آموزی، خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی را از فعالیت های عمده سازمان دانش آموزی در سال جاری عنوان کرد و افزود: تا سال 1404 از هر مدرسه یک خبرنگار دانش آموز برای تولید و پوشش اخبار مدرسه، ناحیه و منطقه برنامه ریزی شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، اجرای برنامه هایی همچون گرامیداشت ایام الله 13 آبان و 22 بهمن، برگزاری مانور زلزله، جشن تولد زمین و جشن نیکوکاری را نیز بخش دیگری از برنامه های سازمان در سال جاری خواند.

در این جلسه، «رضا یوسفی» مسئول سازمان دانش آموزی منطقه خلجستان، توضیحاتی پیرامون فعالیت ها، ظرفیت ها و فراز و نشیب برنامه های سازمان در این منطقه ارائه کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم همچنین با «حسن رئوفی فرد» مدیر آموزش و پرورش منطقه خلجستان و معاونین وی نیز دیدار و پیرامون اهم مسائل سازمان دانش آموزی بحث و گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار