دیدار مدیر سازمان دانش آموزی قم با رییس آموزش و پرورش شهرستان کهک

قم(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، در حاشیه حضور در جلسه هم اندیشی مربیان پیشتاز مدارس شهرستان کهک، با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر سازمان دانش آموزی قم با رییس آموزش و پرورش شهرستان کهک

«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، در حاشیه حضور در نخستین جلسه هم اندیشی و توجیهی معاونان پرورشی و مربیان پیشتاز مدارس شهرستان کهک، با «علی مهجوری» مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کرد.
«ملایی» در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان دانش آموزی قم اظهار داشت: «دلیل محدودیت های کرونایی، بیش از 90 درصد برنامه های سازمان غیر حضوری و در قالب پویش ها و جشنواره ها برگزار شد.»
وی افزود: «صرفا برنامه هایی مربوط به مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا به صورت حضوری پیگیری شد.»
مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، از درخشش دانش آموزان کهک در مسابقات استانی خبر داد و افزود: «در بخش مناظره دانش آموزی، یکی از دانش آموزان این شهرستان به مرحله کشوری راه یافت.»
وی همچنین ایجاد تحول در بخشی از مفاهیم و نمادهای سازمان دانش آموزی در راستای عمل به منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را بخش عمده فعالیت های سازمان در کل کشور و استان قم برشمرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهک نیز خلاصه ای از اقدامات این مجموعه را با توجه به آغاز سال تحصیلی و محدویت های شرایط کرونایی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار