افتتاحیه طرح مصباح‌الهدی در آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری افتتاحیه هفتمین دوره طرح مصباح‌الهدی، امام‌شناسی و سبک زندگی اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه طرح مصباح‌الهدی در آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک ری

سعیده رزاقی، کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک شهرری، در تشریح این خبر به پانا گفت: امسال طرح مصباح‌الهدی، با موضوع و رویکرد توسـعه و تعمیق سـیره عملی و اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ص)، شناخت سبک و سیره زندگی اسلامی، مزین به نام‌ بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) است که در پنج مرحله با برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و در راستای ارتقاء حوزه شناخت دانش‌آموزان و فرهنگیان نسبت به شناخت سبک و سیره زندگی حضرت زهرا (س)خود و متفاوت از سال‌های گذشته به صورت مجازی برگزار می شود.

کارشناس قرآن، عترت و نماز ناحیه یک ری اظهار کرد: اولین مرحله افتتاحیه طرح مصباح‌الهدی در روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه با حضور معاونین پرورشی مدارس درسالن همایش کانون سمیه شهرری برگزار می‌شود و در هفتمین دوره طرح مصباح‌الهدی، دومین مرحله مسابقه کتابخوانی "کوثر جاودان" بصورت آنلاین نیز در آذرماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله سوم از این طرح که با نام « بغض نی» مصادف با شهادت بانو بزرگ عالم حضرت زهرا (س) شده است بصورت پخش زنده ادامه دارد و مرحله چهارم پویش مجازی عطر یاس در سه بخش ادبی، هنری و معرفتی، در بهمن ماه اجرا خواهد شد.

رزاقی بیان کرد: اختتامیه هفتمین طرح مصباح الهدی در تیرماه ۱۴۰۱ مصادف با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) برگزار می شود.

خبرنگار: مینا ادیبی‌سعدی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار