افتتاحیه چهلمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری جشنواره فردا در ناحیه یک ری

شهرری(پانا) - مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری جشنواره فردا در این منطقه و افزایش رشته‌های این جشنواره در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه چهلمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری جشنواره فردا در ناحیه یک ری

به گزارش روابط عمومی آموزش ‌و پرورش ناحیه یک شهرری، محسن نوروزیان مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک شهرری در رابطه با جشنواره فردا گفت: این جشنواره بزرگترین جشنواره فرهنگی و هنری کشور از لحاظ تعداد رشته و تعداد مخاطبان است و معمولا تعداد زیادی از رشته‌ها را تحت پوشش دارد.

وی گفت: این جشنواره از ۴۰ سال قبل با ٨ رشته آغاز و امسال به ۸۰ رشته رسیده است و در این جشنواره شرکت‌کنندگان می توانند با تولید محتوای مرتبط شرکت کنند.

محسن نوروزیان ضمن اشاره به استقبال خوب شرکت‌کنندگان ناحیه در این جشنواره کشوری گفت: آیین افتتاحیه این دوره از جشنواره روز دوشنبه، سوم آبان ماه همزمان با هفته وحدت در همه مدارس ناحیه برگزار شد و امیدواریم امسال نیز جشنواره فردا با استقبال خوبی در ناحیه مواجه شود.

وی ضمن اشاره به رشته های جشنواره در ادامه افزود: رشته لالایی‌خوانی ویژه دختران دوره متوسطه در بخش هنرهای آوایی، رشته تک‌گویی، پانتومیم، نمایش عروسکی نخی و دستکشی، تئاتر خیابانی و محیطی، رشته ایده‌پردازی و کسب و کار مجازی در بخش رسانه و فضای مجازی، سرود گروهی و همگانی به این جشنواره اضافه شده است و خبر خوب این است که امسال علاوه بر دانش آموزان دوره متوسطه، دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیز می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر آموزش ‌و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: امسال یکی از کارهای ویژه ستاد جشنواره، ایجاد بستری به منظور حمایت از کارآفرینی دانش‌آموزان برگزیده شده است و دانش‌آموزان برگزیده در کانون‌های فرهنگی تربیتی شرکت می‌کنند تا آثارشان در معرض فروش قرار بگیرد و قرار است پلتفرمی راه‌اندازی شود تا تولیدات دانش‌آموزان در قالب آن به نمایش گذاشته شده و به فروش برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار