کارگاه سواد رسانه‌ای در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه (پانا) - به مناسب هفته جهانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و هفته پدافند غیرعامل نخستین کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران روابط عمومی، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان تربت حیدریه، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه سواد رسانه‌ای در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در جمع مدیران روابط عمومی، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان گفت: لازمه حیات و پویایی یک سیستم ارتباط و همکاری مداوم آن با سایر سیستم ها و دستگاه های مرتبط است.

حجت صالحی افزود: روابط عمومی هر سازمانی با داشتن اطلاعات و سواد کافی در زمینه رسانه و ارتباطات می تواند عملکرد آن سازمان را بهبود بخشد و در زودتر رسیدن به اهداف یاری کند.

وی بیان کرد: در آموزش و پرورش، هر چه ارتباط بین اداره با سایر دستگاه ها و همچنین ارتباط بین حوزه صف و ستاد و ارتباط بین مدارس و دانش آموزان و والدین بیشتر و عمیق تر باشد، تعلیم و تربیت بهتر و موثرتر اتفاق می افتد.

این نشست با حضور کوروش شجاعی مدیرمسئول سابق روزنامه خراسان و مجتبی محمودی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی و به همت، آموزش و پرورش، اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، فرمانداری و انجمن خبرنگاران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار