بیشترین حجم فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی است

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت بیشترین حجم فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین حجم فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی است

علی موحدی در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستانها و مناطق استان اظهار کرد: بیشترین حجم فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی است و این امر نشان از اهمیت، اقتدار،جایگاه و حوزه نفوذ این معاونت دارد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اولویت بندی کردن فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی گفت: عمق بخشی به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی یکی از برنامه های اساسی این معاونت است.

موحدی افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی استان، در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موفق شد اولین دوره طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را با هدف شناسایی ، انتخاب و معرفی الگوهای برتر دانش آموزی در مدارس متوسطه دوم سراسر استان اجرا کرده و دانش آموزان برگزیده را معرفی کند که این امر در عمق بخشی به فعالیت‌های پرورشی استان بسیار موثر بوده است.

موحدی گفت: برای اولین بار بطور فراگیر ما کلید واژه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را وارد ادبیات تعلیم وتربیت استان کردیم و امیدواریم و بنا داریم در سال تحصیلی جاری فراخوان ملی مدرسه تراز انقلاب اسلامی را هم در دستور کار معاونت پرورشی و فرهنگی استان قرار دهیم.

در پایان این گردهمایی یک روزه از زحمات و تلاش‌های معاونین پرورشی شهرستان ها و مناطق استان که منجر به کسب موفقیت‌های بسیار زیادی در سطح ملی شده است ، با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار