نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

باید در مسئولیت‌ها مردمی و جهادی عمل کرد

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی تاکید کرد باید در مسئولیت‌ها مردمی و جهادی عمل کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
باید در مسئولیت‌ها مردمی و جهادی عمل کرد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم گفت: همه کسانی که در خدمت نظام اسلامی هستند همه صفاتی که پیامبر سفارش کردند را دارند. صبر در برابر ناهنجاری ها و ناملایمات و رعایت عدالت در همه کارها و اخلاق اسلامی محور کارهایمان باشد.عدالت و اخلاق اسلامی محور کار ما در هر رده باشد.باید در مسئولیت ها مردمی و جهادی عمل کنیم.

وی افزود: سردار خرم در این مدتی که فرمانده سپاه بودند تمامی مشکلات را می دانستند و هر جا که سختی بود در آن جا حضور داشتند. جزو اولین گروه‌ها بود که در سیل گلستان و زلزله میانه حضور داشتند.

آل هاشم خاطر نشان کرد: سپاه عاشورا موفقیت های بسیار زیادی با فرماندهی سردار خرم به دست آوردند و در کرونا در بحث واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی بسیار خوش درخشید. در جریان مرزهای های آذربایجان و در بحث کمک های مومنانه سپاه عاشورا کمک های بسیاری داشتند که هیچ وقت فراموش نمی شود. همچنین توجه ویژه به یادواره شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان و... داشتند و به مشکلات اقتصادی استان توجه ویژه ای داشتند.

وی افزود: توجه به اردو های راهیان نور، بسیج ادارات از دیگر کارهای این مقام مسئول بود. نقشی همراه نیروی انتظامی و نیروی اطلاعات که در اغتشاشات بنزین داشتند این ها هیچ وقت فراموش نمی شود که با همدلی و هماهنگی در سال ۸۸ با اداره اطلاعات و نیروی انتظامی توانستند منافقان را سرکوب کنند.لشکر عاشورا در اذهان مردم آذربایجان بسیار مقدس هستند.

وی در آخر خاطرنشان کرد و گفت: امیدواریم سردار عباس قلی زاده راه سردار خرم را پیش بروند و توجه ویژه به روحانیت، بسیج دانش آموزی و دانشجویی داشته باشند.

همچنین در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: اینجا لشکر عاشوراست. اینجا خطه شهدایی مثل باکری ها و شفیع زاده و تجلی ها است. سپاه عاشورا سرداران بزرگی به خود دیده است که با تلاش خود راه شهدا را ادامه داده اند. امروز جمع شدیم از سربازی که ۴ دهه در عرصه های مختلف خدمت خالصانه کرده است تکریم کنیم.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی افزود: از طرف همه پاسداران از زحمات خالصانه سردار خرم تشکر می کنیم و سردار خرم الان هم با تمام وجود در جایگاه دیگر در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. تکلیف جدید او خدمت در جایی دیگر است.

نجفقلی زاده خاطر نشان کرد: سپاه عاشورا همیشه عزت داشته و خواهد داشت و تداوم راه شهدا را در آن نظاره گر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار