آسیب بازگشایی مدارس کمتر از آسیب دوران کرونا بر دانش‌آموزان است

جوادآباد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش جوادآبادتاکید کرد آسیبی که کرونا ممکن است با بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان وارد کند بسیار بسیار کمتر از آسیب‌هایی است که در این سال‌هایی کرونایی بر آنها وارد شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آسیب بازگشایی مدارس کمتر از آسیب دوران کرونا بر دانش‌آموزان است

جلسه مدیران مقطع متوسطه منطقه جوادآباد با حضور نغمه خسروی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش جوادآباد در سالن بصیرت اداره این منطقه برگزار شد.

در این جلسه، خسروی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران و کادر آموزشی در سال‌های کرونایی و تأکید بر ضرورت بازگشایی مدارس اظهار کرد: آسیبی که کرونا ممکن است با بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان وارد کند بسیار بسیار کمتر از آسیب‌هایی است که در این سال‌هایی کرونایی بر آنها وارد شده است و نمونه بارز آن ترک تحصیل بسیاری از دانش‌آموزان و روی آوردن آنها به اشتغال و کسب درآمد است.

وی با اشاره به اصل آموزش حضوری ادامه داد: در زیست بوم جدید کرونایی، بومی‌سازی حضور دانش‌آموزان در مدارس حتی با حداقل شرایط حضور مورد تأکید است. البته سلامت همکاران و دانش‌آموزان در اولویت است، اما وظیفه ما در این شرایط، بازگشت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش جوادآباد با ارائه اطلس آموزشی مدارس منطقه، نقشه و راه حضور دانش‌آموزان را به مدیران نشان داده و نظارت و پیگیری آنها را بر حضور و غیاب معلمان، معاونین، مربیان و دانش‌آموزان را خواستار شد.

در این جلسه نماینده مدیران منطقه از بین اعضای داوطلب انتخاب شد تا در جلسات ماهانه شورای اداره آموزش و پرورش حضور یافته و گزارش کامل نحوه فعالیت حضوری مدارس را ارائه دهند.

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار