نتایج پویش مهربان‌ترین پدر در دو بخش نویسندگی (نویسندگان فردا و عکاسی با موبایل) اعلام شد

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج مسابقه تحت عنوان «مهربان‌ترین پدر» در دو رشته نویسندگی (نویسندگان فردا) و عکاس با موبایل (یک قاب یک خاطره) خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نتایج پویش مهربان‌ترین پدر در دو بخش نویسندگی (نویسندگان فردا و عکاسی با موبایل) اعلام شد

علی رمضانی دراین باره اظهار کرد: شخصیت عظیم حضرت امام خمینی(س) چون دریایی عمیق وشگرف که قابل وصف نیست اوکه با رهبری فرزانه خود انقلاب را به پیروزی رساند، همچون چراغ هدایتی است که تا نسل ها می تواند چراغ راه پرفتوح هدایت انسان ها ونسل های آینده باشد.

وی افزود: به مناسبت سی ودومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) زمینه سازی شد تا تعدادی از پیشکسوتان تعلیم وتربیت در کانون فرهنگی تربیتی آفتاب با مدیریت آموزش و پرورش منطقه 19 تهران به عنوان دبیرخانه مرکزی تحت حمایت و هدایت های معاونت محترم فرهنگی آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) و به پشتوانه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با توجه به شرایط حال حاضر(شیوع بیماری کرونا) برای تبیین اندیشه های آن امام بزرگوار برای نسل کودک ونوجوان طرحی نو را دراندازند، تا بتوانند حضرت امام (ره) را در ویژگی های مهم اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و... به این نسل در قالب امور هنری و فرهنگی معرفی کند.

رمضانی اعلام کرد: چاپ و تکثیر 8 هزار کتابچه نویسندگان فردا به همراه برگه راهنما با موضوعات مختلف ویژه دوره های تحصیلی با محوریت امام خمینی(ره) برای دانش آموزان شرکت کننده سراسر کشور و همچنین سی و دو استان و مناطق 19گانه تهران ارسال شد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی افزود: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه 3000 اثر داستان کوتاه با موضوع امام بوده است که پس از داوری در سه مرحله مجموعا در دو رشته نویسندگان فردا و عکاس با موبایل (یک قاب یک خاطره) 143 نفر به عنوان نفرات برگزدیده انتخاب شدند که 32 نفر در داستان نویسی رتبه اول،32 نفر رتبه دوم و 32 نفر رتبه سوم را کسب کردند و 32 نفر در رشته عکاسی مقام برتر را کسب کردند و 15 نفر قابل تقدیر انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار