نماینده ملارد در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ‌سازی در زمینه ادب و هنر، زمینه‌ساز تحولات اجتماعی است

ملارد(پانا) - نماینده مردم ملارد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با هنرمندان این شهرستان، بر اهمیت رسیدگی و حل مسائل مربوط به اصحاب هنر و رسانه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ‌سازی در زمینه ادب و هنر، زمینه‌ساز تحولات اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، در این دیدار حسین حق‌وردی نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، قدس و شهریار، جایگاه والای فرهنگی مردم منطقه و شأن و کرامت هنرمندان در تمامی ابعاد و لایه‌های اجتماعی، ارتباطی و فرهنگی را ستود و خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و تلاش در حوزه ادب و هنر، زیربنا و بستر مناسب برای بسیاری از رویدادها، تحولات و طرح‌ها را در دیگر زمینه‌ها فراهم می‌کند.

او افزود: مشکلات معیشتی هنرمندان و خبرنگاران نیز باید بررسی و راهکاری برای حل این مشکلات اندیشیده شود؛ اگر اهالی رسانه و فرهنگ‌ پیشنهاداتی در رفع این مشکلات دارند به دفتر نماینده ارائه دهند تا از طریق کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیری شود.

امیراسماعیل پورروشن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد نیز، طی سخنانی به ارائه گزارشی از ظرفیت‌های فرهنگی هنری، مراکز و موسسات تحت پوشش این اداره پرداخت و بیان کرد: خرسندیم که نماینده مردم شهرستان ملارد نیز همچون اهالی فرهنگ و هنر، دغدغه فرهنگی دارد.

وی در زمینه برنامه‌های فرهنگی، تکیه بر آداب و فرهنگ دینی و محلی مردم این شهرستان را امری ضروری خواند و از هنرمندان و فعالان فرهنگی خواست به منظور توسعه بیشتر فرهنگ و هنر، ارتباط و تعامل بیشتری با مسولان و متولیان داشته باشند.

در ادامه این نشست پیشکسوتان و فعالان فرهنگی، هنری و ادبی هم به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه کمبودها و ظرفیت‌های موجود پرداختند و بر تلاش جمعی، مشارکت، مطالبه‌گری و پیگیری تصمیمات و اقدامات فرهنگی تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار