کمیته پدافند غیرعامل در شهرستان قرچک

قرچک(پانا) - مدیر آموزش‌ و‌ پرورش قرچک گفت اهمیت پدافند غیر‌عامل در شرایط کنونی بیش از گذشته است و شناسایی تهدید‌ها، فرصت‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، وظیفه اصلی اعضای کمیته پدافند غیر‌عامل است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیته پدافند غیرعامل در شهرستان قرچک

رضا داورزنی در حاشیه ستاد پدافند غیرعامل گفت: مجهول بودن عامل، ارزان بودن و قابلیت اپیدمی بودن، همچنین قابلیت تسری عمومی‌داشتن، گمنامی،امکان تولید ساده،سختی اثبات حمله‌کننده و وجه اشتراک انسان و حیوان از جمله ویژگی‌های تهدیدات‌زیستی است که باید با تدبیر از آسیب‌های روانی آن پیشگیری و جلوگیری کنیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به برنامه‌های مختلف در این هفته خاطر نشان کرد: در جامعه مدرن متولیان آموزش‌ و‌ فرهنگ باید به دانش‌آموزان نیز بیاموزند که در برابر تهدیدات متعدد ایمن‌سازی کنند و توان مقابله داشته باشند چرا که در زندگی امروزی اهمیت پدافند غیر‌عامل پیش‌از گذشته نمایان است.

داروزنی در پایان گفت: مصون‌سازی، ایمنی در وهله اول در ساخت ‌و ‌تجهیزات در مرحله بعد کنترل و ارائه راهکار برای جلوگیری از خسارت‌ها از وظایف پدافند غیر‌عامل است و همه ما موظفیم در حوضه کاری تخصصی خود آسیب شناسی کنیم و راهکار‌های مطلوب را ارائه و عملیاتی کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: زینب امیر‌حسن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار