رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اصل اساسی در خصوص بازگشایی مدارس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است

تهران (پانا) -رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد اصل اساسی در خصوص بازگشایی مدارس، رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی است.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اصل اساسی در خصوص بازگشایی مدارس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قطب غرب آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

جلسه کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قطب غرب استان تهران با حضور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن شهید درهم پور آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

در این نشست فرامرز تاجیک، در خصوص بازگشایی مدارس گفت: مدیران در بازگشایی مدارس، از عمل کردن به صورت سلیقه ای اجتناب کنند و به استناد شیوه نامه بازگشایی وزارت آموزش و پرورش و بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اقدام کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، افزود: در تمامی امور، نظرسنجی از مدیران و بررسی دقیق با توجه به تفاوت‌های منطقه‌ای حائز اهمیت است، اما اصل اساسی در خصوص بازگشایی مدارس، رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی است.

وی با قدردانی از دقت نظر و تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق بر هماهنگی و تعامل سازنده با مدیران مدارس، اقناع سازی دقیق والدین و تدوین برنامه منظم در فرآیند بازگشایی حضوری مدارس تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار