در جلسه ستاد هماهنگی ۱۳ آبان و هفته گرامیداشت دانش‌آموز در ناحیه یک ری مطرح شد:

روز دانش‌آموز را به هفته دانش‌آموز تغییر می‌دهیم

شهرری(پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری عنوان کرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تصمیم گرفته است امسال روز دانش‌آموز را به هفته دانش‌آموز تغییر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
روز دانش‌آموز را به هفته دانش‌آموز تغییر می‌دهیم

جلسه ستاد هماهنگی 13 آبان هفته دانش‌آموز با حضور رئیس آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ری، معاون پرورشی و تربیت بدنی، اعضا شورای معاونین، کارشناسان و مسئول بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

محسن نوروزیان، رئیس آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ری، با اشاره به اهمیت 13 آبان، از تصمیم اداره کل شهرستان‌های تهران، مبنی بر تغییر روز دانش‌آموز به هفته دانش‌آموز خبر داد.

وی افزود: هفته دانش‌آموز از روز 13 آبان تا 19 آبان است که طی این مدت هر روز برنامه‌هایی جهت بزرگداشت مقام تمام دانش‌آموزان برگزار خواهیم کرد.

نوروزیان اظهار کرد: در صدد برگزاری پویشی هستیم که به وسیله آن دانش‌آموزان بتوانند با عناوین روزانه هفته گرامیداشت مقام دانش‌آموز، آثار خود را در قالب فیلم به مدرسه تحویل دهند تا بین این آثار داوری شود و جوایزی به برندگان اهدا شود.

رحمت‌اله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تریبت بدنی ناحیه یک ری، ضمن گرامیداشت هفته مقام دانش‌آموز بیان کرد: تمهیداتی صورت گرفته شده تا حضور دانش‌آموزان در این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت پذیرد.

وی در ادامه گفت: در روز 12 آبان که روز استکبارستیزی است، در یکی از مدارس برنامه‌ای خواهیم داشت که به صورت منسجم و متمرکز از طریق نگارخانه شبکه شاد پخش خواهد شد.

قاسمی پور در ادامه به برگزاری جشنواره 2 مرحله‌ای سبز، سفید، سرخ اشاره کرد و گفت: شرکت در این جشنواره برای تمام همکاران، اولیا و دانش‌آموزان با تکیه بر اطلاعات عمومی پیرامون هشت آبان و سیزده آبان ماه آزاد است.

خبرنگار: مینا ادیبی سعدی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار