معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

شناسایی بیش از ۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان همدان

همدان(پانا) - معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شناسایی یک هزارو ۴۴۳ انشعاب غیرمجاز و تبدیل بخشی از این انشعابات به انشعاب مجاز در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی بیش از ۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان همدان

حمیدرضا نیکداد، معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در گفت و گو با سیمای مرکز همدان ضمن ارائه گزارشی از دیگر اقدامات انجام شده در شش ماهه ابتدایی سال جاری،گفت: در بازه زمانی مذکور ۱۹۳ کیلومتر نشت یابی نشت های نامرئی در شبکه توزیع به همراه رفع ۶٫۶ لیتر بر ثانیه رفع نشت پس از نشت یابی در شبکه توزیع به انجام رسید.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور ۵ هزارو ۵۹۰ رشته نشت یابی نشت های نامرئی در انشعابات نیز عملیاتی شد، عنوان کرد: رفع ۰٫۸۲ لیتر بر ثانیه نشت پس از نشت یابی در انشعابات نیز توسط همکاران عملیاتی ما به انجام رسید.

وی همچنین از رفع مشکل ۴۲ باب نشت یابی مخازن شامل نشت مرئی و نامرئی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۱۷٫۸۶ کیلومتر بازسازی و نوسازی لوله های فرسوده و قدیمی در شبکه توزیع عملیاتی شد.

نیکداد همچنین ضمن اشاره به توسعه بیش از ۲۷ کیلومتر شبکه توزیع در این بازه زمانی بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده؛ اصلاح و بازسازی ۶۳۶ رشته انشعاب عملیاتی شد ضمن اینکه در بحث استانداردسازی نیز یک هزارو ۶۹ رشته انشعاب فرسوده تعویض و استانداردسازی شد.

وی درخصوص رفع خرابی ها و اتفاقات خطوط انتقال نیز خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۷۰ مورد اتفاقات خطوط انتقال و خرابی به کمک همکاران عملیاتی ما رفع شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین از بازرسی ۳ هزار و ۹۱۸ کیلومتر به منظور شناسایی و رفع نشت مرئی شیرآلات و لوله های شبکه توزیع در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت یک هزار و ۴۴۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی شد که از این تعداد ۴۴۲ انشعاب تبدیل به مجاز و ۸۲۶ رشته انشعاب به طور کامل قطع شد.

وی در نهایت به تعویض ۵ هزار و ۷۶۶ دستگاه کنتور معیوب در شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: همچنین در این بازه زمانی شناسایی و مرئی سازی ۱۶۷ دستگاه شیرآلات شبکه، ضمن پیمایش و بررسی کنتور ۹ هزار و ۷۶۲ مشترک عملیاتی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار