مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

وضع کرونا در استان بسیار شکننده است

تبریز (پانا) - مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آخرین وضعیت کرونایی و واکسیناسیون در استان خبر داد و تاکید کرد وضع کرونا در استان آذربایجان‌شرقی بسیار شکننده است.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
وضع کرونا در استان بسیار شکننده است

سیمین خیاط زاده در یک گفتگوی خبری در رابطه با آخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون در آذربایجان شرقی گفت: وضعیت فعلی کرونا در شهرستان های دیگر هم شکننده است. درست است که آمار بستری های بیمارستان ها کاهش یافته و رو به کاهش است، اما این روند به شدت کند بوده و به همین دلیل این وضعیت می تواند شکننده باشد.

خیاط زاده ضمن اشاره به ترافیک مسافرتی در شهر جلفا اظهار کرد: این شهرستان بسیار زیبا و پر جاذبه است. همین طور محل خوبی برای توریست های طبیعت گردی است و این تعدد مسافر باعث این وضعیت می شود. به همین طریق در شهرستان مرند هم وضعیت کرونایی دچار شکست شده و وضعیت قرمز می شود.

وی ضمن تاکید بر سرعت واکسیناسیون در این رابطه گفت: خوشبختانه تا 70 درصد دانش آموزان استان واکسینه شده اند و 65درصد دز اول و 41 درصد هم از مردم استان دز دوم خود را تزریق کرده اند.

وی تاکید کرد: دلیل این شکاف بین دو آمار عدم مراجه به موقع مردم است و اگر این شکاف از بین برود می توان اطمینان بیشتری نسبت به امنیت مردم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار