مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منصوب شد

شربت‌دار: ۷۵۰ مرکز دارالقرآن کریم در سطح کشور احیا شده است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اقدامات مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش را ماندگار دانست و به برخی از آنان اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منصوب شد

حسن شربت‌دار در آیین تکریم و معارفه مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، حضور محمدرضا مسیب‌زاده را به عنوان مدیرکل قرآن در معاونت ارزشمند دانست و گفت: مسیب‌زاده یکی از افرادی است که در حوزه قرآن کارهای ماندگار و زیرساحتی انجام داده است.

وی افزود: احیای مراکز دارالقرآن‌های کریم و وجود بیش از ۷۵۰ مرکز، تولید محتوای مورد نیاز فعالیت‌های قرآن و انتشار آن در سطح مدرسه از اقدامات ماندگار مسیب‌زاده بوده است.

برگزاری دوره تربیت داوران حوزه مسابقات قرآن، انتشار کتاب ندای رحمت، تولید و انتشار مجله تربیت در حوزه قرآن و برگزاری دوره توانمندسازی از جمله اقدامات مدیرکل قرآن بود که در طول سال‌های اخیر انجام شده است و شربت دار به آنان اشاره کرد.

محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل سابق قرآن، عترت و نماز نیز در این آیین گفت: هرچه در این حوزه انجام شده از سوی قرآن بوده است؛ من فقط به کار گروهی و برنامه محوری اعتقاد داشته‌ام.

وی افزود: آموزش و پرورش با همکاری تمام دستگاه‌ها می‌تواند امر تعلیم و تربیت را پیش ببرد. از همکاری همکارانم در این دوره تشکر می‌کنم.

مسیب‌زاده به برخی از اقدامات خود در دوران فعالیتش اشاره و عنوان کرد: مدیریت و درایت سرپرست وزارت آموزش و پرورش زبانزد است، همدلی ایجاد شده بین همکاران از سوی وی صورت گرفت.

میکائیل باقری مدیرکل جدید قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز در این آیین گفت: جایگزین فردی شدن که او در حوزه قرآن کامل بوده سخت و دشوار است. مسیب‌زاده در این دوران خدمات مانا و پایداری داشته است که ذخیره قیامتش خواهد شد.

رضا بهشتی باویل، معاون امور اقامه نماز اداره کل قرآن، عترت و نماز نیز در این جلسه گفت: به آقای کاظمی به خاطر این شایسته گزینی و همچنین به آقای مسیب زاده به دلیل جانشین پروری تبریک می‌گویم زیرا نیروی انسانی مولد سرمایه است. آقای باقری از دانش و تخصص لازم برخوردار است و این انتخاب برای توسعه فعالیت‌ها ارزش آفرین خواهد بود.

به گزارش پانا، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورش در این آیین به بیان نکات ارزشمندی درباره اخلاق مداری محمدرضا مسیب زاده مدیرکل سابق قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش پرداخت.

گفتنی است در این آیین از زحمات ارزشمند محمدرضا مسیب‌زاده تقدیر و میکائیل باقری به عنوان مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار