رقابت قصه‌گویان خراسان جنوبی در مرحله‌ منطقه‌ای جشنواره بین المللی کانون

بیرجند(پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی اعلام کرد قصه‌گویان خراسان جنوبی ۴ آبان در مرحله‌ منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون با راه‌یافتگان سایر استان‌ها در بخش قصه‌های ملی به رقابت می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت قصه‌گویان خراسان جنوبی در مرحله‌ منطقه‌ای جشنواره بین المللی کانون

طاهره حمیدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: در این مرحله از جشنواره ۶ قصه‌گوی استان همزمان با چهارم آبان ماه ۱۴۰۰ در بخش قصه‌های ملی با ۹۶ قصه‌گو از ۱۶ استان شامل آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان و هرمزگان به رقابت می‌پردازند.

حمیدی با بیان اینکه این مرحله از جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: «محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، قصه‌گویی‌های بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را داوری خواهند کرد.

گفتنی است در بخش قصه‌های ملی، معصومه کاظمی، مریم محمدی، مریم فرخ فال، زینب نیکفر، ریحانه طالبی و منیره سادات صدیقی از استان خراسان جنوبی حضور دارند که علاقمندان به این هنر می‌توانند رقابت قصه گویان استان را روز سه شنبه ۴ آبان ماه راس ساعت ۱۰:۵۰ صبح به صورت زنده از صفحه اینستاگرام کانون استان به آدرس kanoonparvaresh_kh.j دنبال کنند.

مرحله‌ پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار