مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۴:

هدف از تشکل سازمان دانش‌آموزی، مسئولیت‌پذیری و مشارکت جویی دانش‌آموزان است

تهران(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۴ هدف از تشکل سازمان دانش‌آموزی درفضای مجازی را کسب مهارت‌های مسئولیت‌پذیری و مشارکت جویی دانش‌آموزان برای آماده شدن در نقش‌های اجتماعی آینده عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تشکل سازمان دانش‌آموزی، مسئولیت‌پذیری و مشارکت جویی دانش‌آموزان است

آزیتا فکور؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۴ با اشاره بر شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کووید ١٩ و همچنین ایجاد محدودیت ها؛ بر حفظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در انجام فعالیت های اجتماعی تاکید کرد و گفت: با محدودیت در فضای مجازی، فعالیت های تشکل سازمان دانش آموزی در دو حوزه آموزش و توانمندسازی مربیان و معاونان پرورشی جذب و آموزش دانش آموزان انجام می شود.

فکور با اشاره به هدف از تشکل سازمان دانش آموزی گفت: مهارت هایی چون برنامه‌ریزی، تفکر انتقادی، جرات ورزی، سخنوری، هنر، خوداتکایی به مسئولیت پذیری و مشارکت جویی نیاز دارند و این موارد، در جهت ورود دانش آموزان به عرصه‌های اجتماعی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه گفت: شورای دانش آموزی با توجه به اینکه فعالیت های مدارس نیمه حضوری و غیرحضوری است، دانش آموزان به صورت کارگاه فردی و گروهی جویای علم و دانش هستند و از انفعال دوری جسته و به عنوان یک فرد فعال، در حوزه های مختلف وارد تجربه زیستن می شوند.

فکور با اشاره به اینکه دانش آموزان منطقه ۴ مجموعه توانمندی های خود را اعلام و برای نمایندگی در شوراها تبلیغات را شروع کرده اند، گفت: کاندیدهای دانش آموزی در هر مدرسه در فضای مجازی اطلاعات و ایده های خود را جهت شناسایی به اشتراک گذاشتند و برای روز انتخابات دانش آموزی آماده خواهند شد.

مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۴ با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: مربیان با استفاده از خلاقیت و ایجاد فرهنگ جذب در تشکل های اسلامی و شوراهای دانش آموزی و دعوت از پیشکسوتان منطقه به تفکیک جنسیت و ایجاد شور و شوق میان دانش آموزان در مدارس؛ در قالب این تشکل ها می توانند فعالیت های سازمان دانش آموزی را به نمایش بگذراند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار