برگزاری مراسم گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی در قرچک

قرچک(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش قرچک، تربیت‌بدنی و ورزش را کلید گمشده تمام موفقیت‌ها و حسنات اخلاقی برای دانش‌آموزان دانست .

کد مطلب: ۱۲۲۵۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی در قرچک

رضا داورزنی در مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: چراغ روشنایی و هدایت برای همه ما به ویژه دانش‌آموزان، قرآن و سیره اهل بیت(ع) است که در طرح مصباح‌الهدی به طور ویژه در قالب برنامه‌های مختلف برای دانش‌آموزان تبیین خواهد شد.

وی ضمن تبریک میلاد رسول اکرم(ص)، میلاد امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت: تمسک به سیره اهل بیت(ع) و الگوپذیری از آن بزرگواران یک کلاس درس حیاتی برای همگان به ویژه دانش‌آموزان است، چرا که تمامی ارزش‌ها و توجهات الهی در این مسیر قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در رابطه با گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی خاطرنشان کرد: تربیت‌بدنی و ورزش کلید گمشده تمام موفقیت‌ها و حسنات اخلاقی برای دانش‌آموزان است و ما در ورزش می‌توانیم به دانش‌آموزان روحیه ایثار، مقاومت، از خودگذشتگی، جوانمردی و حسن خلق را آموزش دهیم.

در مراسم افتتاحیه جشنواره‌ مصباح‌الهدی، جشنواره فرهنگی و هنری فردا و گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی که در مدرسه نمونه دولتی ارشاد قرچک برگزار شد، حجت‌الاسلام سعید نازپرور امام جماعت، مهدی غلامی کارشناس تربیت‌بدنی، مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: ستایش پالیزوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار