رضایی:با عشق، میل و رغبت در اردوی بسترسازی نونهالان حاضر شدم

تهران (پانا) - نایب قهرمان ایرانی کشتی آزاد المپیک، از برگزاری اردوی پشتوانه‌سازی کشتی نونهالان دفاع کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رضایی:با عشق، میل و رغبت در اردوی بسترسازی نونهالان حاضر شدم

علیرضا رضایی دارنده مدال های نقره المپیک و برنز جهان در سنگین وزن کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حضورش در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان گفت: فکر میکنم این اردو و برگزاری آن حرکت مثبتی در کشتی باشد.

وی ادامه داد: من روز جمعه در این اردو حضور یافتم اما اگر هر روز دیگری هم بود چون این عزیزان آینده سازان کشتی کشورمان هستند با کمال افتخار و میل و عشق و رغبت به این اردو می آمدم.

مدیر اسبق تیم های ملی کشتی آزاد در مورد سطح این اردو گفت: کشتی گیران هم سطح مناسبی داشتند و هم مربیان خوبی در کنار آنها هستند و این حرکت بسیار خوب و زیبا و پسندیده فدراسیون است که مربیان شخصی آنها را به این اردو دعوت کرده است.

وی افزود: قطعا وجود چنین اردوهای مقطعی در طولانی مدت به کشتی کمک فراوانی می کند چون این ها نسل آینده کشتی کشورمان هستند و من فکر می کنم این بهترین حالت برای تشکیل اردوها در این رده سنی است.

نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در سطح استان ها برنامه ریزی وسیع تر داشته باشیم و امکانات را بسنجیم و اردوها را در این سطح برگزار کنیم بسیار خوب است، حتی می توانیم مدرسان را به اردوهای شهرستانها بفرستیم. اما همین که توسط فدراسیون این اردو ها به شکل ملی برگزار می شود برای آینده کشتی بسیار مناسب است. از متولیان این کار تشکر می کنم چون هر چه قدر به این سطوح توجه کنیم برای آینده کشتی ایران کار کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار